Het grote OAKLEY topic
Ik ben bang dat een White Camo iets minder zebra-achtig is dan op de foto.
Anders had ik het wel geweten. Onlangs ook een Rusty Wallace laten schieten.
Daar baal ik goed van...
Anders had ik het wel geweten. Onlangs ook een Rusty Wallace laten schieten.
Daar baal ik goed van...
Ik wil graag iets meer ruimte tussen lens en ogen omdat ik met m'n linker wimpers een beetje de lens raak. Volgens mij heb ik een scheef gezicht...
Bestaan er misschien verschillende types nosepieces voor M-frame lenzen? Ik kan er nergens iets over vinden.
Of moet ik zelf gaan fröbelen?
Bestaan er misschien verschillende types nosepieces voor M-frame lenzen? Ik kan er nergens iets over vinden.
Of moet ik zelf gaan fröbelen?
TiesT schreef:Niet voor de M-frame.
Voor de Radar wel he? Biedt die meer ruimte tussen lens en ogen?
Ik begin me er toch steeds meer aan te storen.
Qua looks vind ik een M-frame het mooist, maar als 'n Radar gewoon prettiger zit dan moet ik het misschien maar eens overwegen.
Zijn de neusstukjes voor de Radar niet bedoeld om de bril hoger/lager op je neus te zetten? Verstelling in het verticale vlak dus
Kun je niet gewoon je bril een mm verder naar voren op je neus schuiven? Zelf had ik met mijn Mframe ook last dat een kant net wat dichter tegen mijn gezicht zat dan de andere kant. Echt met mijn wimpers tegen de lens zat ik volgens mij niet. Met de Radar heb ik er in ieder geval geen last van gehad.
Kun je niet gewoon je bril een mm verder naar voren op je neus schuiven? Zelf had ik met mijn Mframe ook last dat een kant net wat dichter tegen mijn gezicht zat dan de andere kant. Echt met mijn wimpers tegen de lens zat ik volgens mij niet. Met de Radar heb ik er in ieder geval geen last van gehad.
Jorisb schreef:Kun je niet gewoon je bril een mm verder naar voren op je neus schuiven?...
Kan wel, maar dan zit de bril zo raar midden op m'n neus.
En dan kijk je tijdens het fietsen nét onder het frame door.
Ik denk dat ik zo'n nosepiece effe ga aanpassen zodat de bril enkele milimeters verder van m'n gezicht komt te staan. Alleen horizontaal dus.
Ik kan natuurlijk ook mijn wimpers steeds knippen...
Master B schreef:Grey en Gold zijn inderdaad veelzijdiger dan een Black Iridium. De Gold vindt ik persoonlijk echt lelijk bruin ipv goudkleurig. Grey is met 18% wel het meest allround maar misschien een beetje te saai. Blue Iridium vind ik van het rijtje het mooist. Dit kan je dan doen met een blauw O'tje en blauwe rubbers. Dat staat bij zowel de clear als de Blue Iridium mooi.
Met een zwart o'tje en een Grey lens heb je natuurlijk wel een bril die bij elke outfit past.
Heeft de grey nog en zeker spiegeling zoals de black iridium? Of is het gewoon een clear glas met een grijstint er in zeg maar?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ik heb zelf btw een red iridium,is ook Nice.
Ziet donkerblauw,beter dan een fire iridium waar je alles oranje achtig ziet,
wat vinden jullie van red iridium eigenlijk ? XD
poutala had toch een positive red iridium.
Ziet donkerblauw,beter dan een fire iridium waar je alles oranje achtig ziet,
wat vinden jullie van red iridium eigenlijk ? XD
poutala had toch een positive red iridium.
Ben al een tijdje op zoek naar een wit M-Frame. Klopt het dat die niet meer gemaakt worden? En zijn er toch nog mogelijkheden om aan eentje te komen?
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
Kijk maar op marktplaats, daar staat nu een witte te koop. Wel veel geld, maar je moet er iets voor over hebben. Anders is Ebay nog wel een optie.
Grey is idd gewoon een donker glas zonder spiegeling, vandaar ook de lagere prijs. Ik heb beide lenzen en ze bevallen met prima, de black iridium is wel een stuk donkerder.
Grey is idd gewoon een donker glas zonder spiegeling, vandaar ook de lagere prijs. Ik heb beide lenzen en ze bevallen met prima, de black iridium is wel een stuk donkerder.