Tijdritfietsen
- tornadotom
- Forum-lid
Das wel een bom duiten zeg! Dat heb ik voor zo'n futuristisch niet over. Vreesdat je daar mss vlug op uit gekeken bent. Een TT koop je toch voor langere tijd als je er maar 5 wedstrijden op jaarbasis mee rijdt.
Vertrouwen is goed, controle is beter.
avia cyclingteam
- tornadotom
- Forum-lid
- tornadotom
- Forum-lid
:rolleye:
Eigenlijk heb je gelijk... Ik vergeleek ze met Shimano.
Eigenlijk heb je gelijk... Ik vergeleek ze met Shimano.
Tja, SRAM tijdritshifters en dan met name de R2C, m.i. de mooiste TT shifters op de markt by far (de rest van SRAM het leijkste spul op de markt).
Campa TT shifters, hopelijk voor de Campa aanhang zijn ze beter dan de vroegere Campa shifters.
Zolang ze maar goed werken en de juiste stickertjes hebben, zullen er vast mensen zijn die ze mooi vinden en kopen . . .
Campa TT shifters, hopelijk voor de Campa aanhang zijn ze beter dan de vroegere Campa shifters.
Zolang ze maar goed werken en de juiste stickertjes hebben, zullen er vast mensen zijn die ze mooi vinden en kopen . . .
- tornadotom
- Forum-lid
Nou kun je van de TT shifters zeggen wat je wilt idd, maar Camp shifters zien er toch slanker uit dan van Sram en Shimano hè. Dat is hetgeen ik echt zou gaan missen aan Campa, de pasvorm van je handen rond de shifters. Kijk dat de bediening bij Sram beter is, dat klopt...litespeed schreef:Wat ontzettend grof en lelijk. Na de lelijke shifters voor de racert verliezen ze ook op de TT-fiets ruimschoots van SRAM...:
-
- Forum-lid
Lekker 350 Euro voor een paar shifters betalen doe het met de Shimano Dura-Ace 7900 en dat werkt zeer goed
In een tijdrit schakel je niet zoveel zeker niet op de hele triatlon zoals Almere
In een tijdrit schakel je niet zoveel zeker niet op de hele triatlon zoals Almere
website:http://triatleethans.web-log.nl
- tornadotom
- Forum-lid
Wow Peter, je hebt er niet op gezien! Kabels volledige lengte nu of had ik het mis?
- tornadotom
- Forum-lid
Wielen ook via Patrick? Volgens mij moet ik ook eens gaan mailen!
Succes vanmiddag hè, vorig jaar namen we met Eric de trui mee naar Zeeuws Vlaanderen, nu moeten wij, eigenlijk jullie het doen!
Grtz Tom.
Succes vanmiddag hè, vorig jaar namen we met Eric de trui mee naar Zeeuws Vlaanderen, nu moeten wij, eigenlijk jullie het doen!
Grtz Tom.