Cannondale
Mn SS EVO Red vandaag gewogen: 6,36 kg
Sram red groep met sram compact crankstel 52/38, cassette 11-21
Mavic elite wielen met tune dc14 snelspanners
Keywin Ti pedalen
Schwalbe ultremo zx
Selle italia slr zadel
FSA slk zadelpen
Cannondale drinkbushouder alu
Ritchey wcs c260 12cm stuurpen
Ritchey wcs superlogic stuur
Garmin 800
nog in overweging om het volgende te plaatsen: tune schwartzes zadelpen en tune komm-vor zadel:
sorry maar een foto (wil m wel laten pronken) krijg ik niet geplaatst.
Keywin Ti pedalen
Schwalbe ultremo zx
Selle italia slr zadel
FSA slk zadelpen
Garmin 800
nog in overweging om het volgende te plaatsen: tune schwartzes zadelpen en tune komm-vor zadel:
Mooi gewicht! Welke maat frame?ron4u schreef:Mn SS EVO Red vandaag gewogen: 6,36 kg
Keywin Ti pedalen
Schwalbe ultremo zx
Selle italia slr zadel
FSA slk zadelpen
Garmin 800
De mijne moet dan ook vrij dicht in de buurt van dat gewicht komen. Ik heb iets lichtere wielen, maar wel een iets zwaarder stuur en pedalen.
maat is 56
Welke wielen heb jij?
Ik stond eerlijk gezegd verbaasd over het gewicht van de mavic elites tov mn huidige set DT swiss 1450 tricon.
De DT's staan bekend als lichte klimwielen van DT. De elites als middenklasse wielen. Het verschil tussen de elites en 1450 was amper 60 gr. naakt gemeten totaal gewicht beide wielen zonder cassette.
Persoonlijk vind ik de elites mooier staan onder mn evo dus dan is de keuze snel gemaakt.
Welke wielen heb jij?
Ik stond eerlijk gezegd verbaasd over het gewicht van de mavic elites tov mn huidige set DT swiss 1450 tricon.
De DT's staan bekend als lichte klimwielen van DT. De elites als middenklasse wielen. Het verschil tussen de elites en 1450 was amper 60 gr. naakt gemeten totaal gewicht beide wielen zonder cassette.
Persoonlijk vind ik de elites mooier staan onder mn evo dus dan is de keuze snel gemaakt.
Set Mavic Elite, zonder snelspanners en Shimano/SRAM body weegt 1.630 gr. Normaal rij ik met Cosmic Carbon wielen, maar ik heb er nu Fulcrum Racing Zero in staan (... binnenkort naar de Alpen). Die wegen 1.514 gr., da's dus 116 gr. minder dan de Elites. Ik rij met een maatje 52.ron4u schreef:maat is 56
Welke wielen heb jij?
Thx!kxlight schreef:@jakkel: heel mooie fiets. In zo'n relatief kleine maat vind ik racefietsen toch altijd het mooist in proportie.
Kleinere maten vind ik ook mooier dan de grotere, een SS (EVO) in maatje 52 en 54 vind ik het mooiste ogen.
Ik denk dat het ook maar net is wat je gewend bent, ik ben ik 1,91m en vind bijvoorbeeld een maat 58 er een stuk aantrekkelijker uitzien. Ligt er denk ik ook aan wat je er voor jezelf comfortabel uit vindt zien om op te fietsen. Maar ik ga helemaal offtopic! Mooie fiets, ook in deze kleine maat
Giant TCR 0 '11
Op internet al de eerste foto's Cannondale 2013...Kijk ook eens op http://www.bikerumor.com/road-bike/" onclick="window.open(this.href);return false; . Prachtig Cannondale Hollowgram SiSL2 Crankset.
De Caad voor 2013 ziet er mooi uit in het zwart , en met schijfremmen.....maar 9.6 kg
Die is flink bijgekomen
http://www.bikerumor.com/2012/06/20/201 ... ens-bikes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Die is flink bijgekomen
http://www.bikerumor.com/2012/06/20/201 ... ens-bikes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sworks Venge
-
- Forum-lid
Dat is een crosser, niet de racer versie. Of bedoelde je het ook als een grap?
-
- Forum-lid
De caad X met schijfremmen zie ik wel zitten ... vanmiddag mijn fiets klaargemaakt voor tourtocht morgen. Even een fotootje ...ja de zon scheen ...nu is het weer aan het gieten
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....