Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 18 Juli 2006
wat voor route heb je gehad ????
bossen of weg ??
Ik ben over de wegen, gereden, met 7 á 8 bruggen in het parcours, kleine bruggetjes overigens hoor.
Nog gefietst vandaag?
Quoten: Origineel geplaatst door Sporter op 18 Juli 2006
Ik ben over de wegen, gereden, met 7 á 8 bruggen in het parcours, kleine bruggetjes overigens hoor.
niks mis mee, met dit weer moet je het tog vooral rustig aan te doen
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
Klopt, je moet je niet te veel inspannen, en als je dat doet, moet je zorgen dat je heel veel drinkt. In dit soort temperaturen ga ik het liefst in de morgen of in de avond fietsen.
Klopt, je moet je niet te veel inspannen, en als je dat doet, moet je zorgen dat je heel veel drinkt. In dit soort temperaturen ga ik het liefst in de morgen of in de avond fietsen.
Trappen mensen.
Vanavond nog even 42 km weggetrapt , gem. 32,3 km/u . Er stong geen wind en soms was het heet en op sommige stukken leek het wel te vriezen. Ik heb nergens geen last van gehad.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
vandaag 50 km weggetrapt waarvan 31 op de wielrenfiets en 19 op de mountainbike
als je gewoon fietst dan is het niet warm, maar waneer je stopt mt fietsen breekt het zweet je uit en wordt het warm ( ik zit nu al aan me 4de fles water van 1.5 liter)
als je gewoon fietst dan is het niet warm, maar waneer je stopt mt fietsen breekt het zweet je uit en wordt het warm ( ik zit nu al aan me 4de fles water van 1.5 liter)
pijn is een emotie<br>
Geïnspireerd door de Tour-beelden effies 45km weggetrapt. Wel een weerstandstraining gedaan want nadat de grote mannen de Col de Galibier hadden aangetikt, wilde ik zo snel mogelijk weer terug zijn voor de 3 overige cols. En dat lukte zowaar. Na 1½ uur en 20 korte duinklimmetjes reed ik weer m’n achtertuin binnen. Met m’n linkerhand de tv en de ventilator aangezet, en met m’n rechter een litertje sportdrank naar binnen gekanteld. Heerlijk.
Vanochtend redelijk vroeg weg en via de toeristische route naar Spaarndam en vandaar door de duinen naar Scheveningen, daar even bij een strandtent een cola en appeltaart en weer terug naar Amsterdam via dezelfde weg. Lekker knallen over de duinen.
Dit is een van mijn vaste trainingsrondjes en ik blijf de duinen echt een schitterende omgeving vinden.
Helemaal geen last van de warmte gehad, merkte pas dat het lekker warm was toen ik voor een brug stond te wachten.
Het ging goed, bij thuiskomst 148km en 4u45 (31.2 gemiddeld). Kon lang tegen mijn omslagpunt rijden, pas tegen 't eind wat last van de bovenbenen (niet zo vreemd).
Op naar de DTC op 30-7 (210km utrechtse heuvelrug) en de Criq op 26-8.
Dit is een van mijn vaste trainingsrondjes en ik blijf de duinen echt een schitterende omgeving vinden.
Helemaal geen last van de warmte gehad, merkte pas dat het lekker warm was toen ik voor een brug stond te wachten.
Het ging goed, bij thuiskomst 148km en 4u45 (31.2 gemiddeld). Kon lang tegen mijn omslagpunt rijden, pas tegen 't eind wat last van de bovenbenen (niet zo vreemd).
Op naar de DTC op 30-7 (210km utrechtse heuvelrug) en de Criq op 26-8.