Cervélo
-
- Forum-lid
[quote="Napoleon"]Hier een foto van mijn R3 Sl met mijn nieuwe wielen van FFWD. Hij weegt precies 6,0 kg zoals afgebeeld
r3sl vind ik een van de mooiste fietsen die er is, het allermooiste vind ik hem met hoge carbon velgen maar met deze hele lage is hij ook heel mooi! heb je misschien nog een foto van de zijkant van de fiets, de kant van het crankstel? ketting wel op het buitenblad!
mvgr
r3sl vind ik een van de mooiste fietsen die er is, het allermooiste vind ik hem met hoge carbon velgen maar met deze hele lage is hij ook heel mooi! heb je misschien nog een foto van de zijkant van de fiets, de kant van het crankstel? ketting wel op het buitenblad!
mvgr
Trainen is voor talentlozen =P
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
kona_explosif schreef:Lijkt mij dat Cervélo doorgaat met Bjarne Riis, ongeacht hoe het team heet.
De klik die hij en Gerard Vroomen hebben is volgens mij de belangrijkste factor voor het succes van Cervélo én CSC.
Ik denk dat het toch meer het geld is wat Cervelo overmaakt ieder jaar.
Hier een foto van de zijkant genomen. Sorry wel ketting op het binnenblad.
[img=http://img212.imageshack.us/img212/5544/dscf2992ka6.jpg]
[img=http://img212.imageshack.us/img212/5544/dscf2992ka6.jpg]
Erg strakke en mooie fiets!! Chapeau!!
Puntje: ik begrijp dat je de C64 hebt vanwege zijn gewicht, maar ik denk dat een wit zadel de balans in de fiets (qua kleur uiteraard...) veel goed zou doen.
Misschien tzt een witte Aspide composite of een AX zadeltje..??
Mijn opmerking valt wel een beetje in de categorie muggenziften trouwens....,
het blijft een erg mooie fiets met mooie onderdelen (en 6.0 kilo is met "off the shelf" onderdelen erg netjes).
Puntje: ik begrijp dat je de C64 hebt vanwege zijn gewicht, maar ik denk dat een wit zadel de balans in de fiets (qua kleur uiteraard...) veel goed zou doen.
Misschien tzt een witte Aspide composite of een AX zadeltje..??
Mijn opmerking valt wel een beetje in de categorie muggenziften trouwens....,
het blijft een erg mooie fiets met mooie onderdelen (en 6.0 kilo is met "off the shelf" onderdelen erg netjes).
Gang is alles!!
steek uw zadelklem in de 2de opening, dan gaat uw zadelbrug er beter (meer in 't midden) op geklemd staan en zet uw stuur wat platter ipv omhoog, voor de rest top.
Mooi Sram kikkertje op de onderbuis...You made the leap
-
- Forum-lid
Coole Cervélo !
Enkel het zadel & het stuur zou ik zelf niet monteren...
Met oog voor detail in de afmontage !
Enkel het zadel & het stuur zou ik zelf niet monteren...
Met oog voor detail in de afmontage !
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
Vind het stuur (of eigenlijk de shifters) iets teveel achterover staan. Verder heel fraai!
Klopt, ben ook nog aan het zoeken naar de juiste positie voor het stuur.
Alleen door de (bijna onmogelijke) combinatie van dit stuur en shifters met een dubbele kabelrouting kunnen de shifters niet anders op het stuur geplaatst worden.
Waarschijnlijk ga ik het stuur nog iets "voorover" kantelen maar wil deze stand nog even testen.
Alleen door de (bijna onmogelijke) combinatie van dit stuur en shifters met een dubbele kabelrouting kunnen de shifters niet anders op het stuur geplaatst worden.
Waarschijnlijk ga ik het stuur nog iets "voorover" kantelen maar wil deze stand nog even testen.
"Try not. Do or do not......there is no try"