Retro / oudere fietsen
-
- Forum-lid
Ik ben een Colnago Arabesque aan het opbouwen en daar heb ik bij bedacht dat ik mijn Shamal wielen erin zet.
Maar die zijn zwart en de onderdelen zijn aluminium kleurig en ik vraag me af of dat erg afsteekt.
Ik zit nu te denken aan het laten spaken van wielen met blanke spaken en chris king naven (zilverkleurig) of is het dan weer te aluminium kleurig allemaal?
Hier een foto van een soortgelijk frame:
Maar die zijn zwart en de onderdelen zijn aluminium kleurig en ik vraag me af of dat erg afsteekt.
Ik zit nu te denken aan het laten spaken van wielen met blanke spaken en chris king naven (zilverkleurig) of is het dan weer te aluminium kleurig allemaal?
Hier een foto van een soortgelijk frame:
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Een bruin zadel en stuurlint.
Is een keer wat anders en staat wel mooi bij dat blauw denk ik.
Dit is een leer stuurlint en dat neem ik niet maar het idee is hetzelfde.
Ik heb lizzard skins.
Record cranks:
Derailleur:
De voor derailleur is voorlopig een chorus.
Deze remhoeven:
En dan carbon remschakel grepen en dat komt omdat ik 10 versnellingen wil zoals op mijn huidige fiets.
De spullen komen allemaal deze week binnen en het frame over zo'n 8 weken dus ik kan op mijn gemak steeds ongeduldiger gaan worden.
Dus nu nog de wielen.
Is een keer wat anders en staat wel mooi bij dat blauw denk ik.
Dit is een leer stuurlint en dat neem ik niet maar het idee is hetzelfde.
Ik heb lizzard skins.
Record cranks:
Derailleur:
De voor derailleur is voorlopig een chorus.
Deze remhoeven:
En dan carbon remschakel grepen en dat komt omdat ik 10 versnellingen wil zoals op mijn huidige fiets.
De spullen komen allemaal deze week binnen en het frame over zo'n 8 weken dus ik kan op mijn gemak steeds ongeduldiger gaan worden.
Dus nu nog de wielen.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dat gaat een mooie fiets worden. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
-
- Forum-lid
Ik post een foto zodra hij klaar is.robbebopper schreef:Dat gaat een mooie fiets worden. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
-
- Forum-lid
- ophetkantje
- Forum-lid
Volgens mij niet de fiets van DirkJan, maar alleen een plaatje van een voorbeeld van blauw frame met bruin zadel/stuurling.timo2.0 schreef:Waarom alles modern en dan die ontzettend oude remmen?
Ach, ik zeg ook maar wat