Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 21 jul 2006 18:20

vandaag 150 km gefiets in 4 uur 50
beklimmingen grebbeberg en amerongenseberg allebij maximaal genomen
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

whocares
Forum-lid

whocares 21 jul 2006 19:25

Als alles doorgaat , morgen , de Mergellandroute als training voor L-B-L . Word wel weer heet geloof ik. Maar de klimkm's moeten toch ook gemaakt worden.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

whocares
Forum-lid

whocares 22 jul 2006 21:53

Quote: Origineel geplaatst door who cares op 21 Juli 2006
Als alles doorgaat , morgen , de Mergellandroute als training voor L-B-L . Word wel weer heet geloof ik. Maar de klimkm's moeten toch ook gemaakt worden.

Vandaag dus de Mergellandroute gereden , tot onderaan de Sibbegrubbe , ik had steeds bij de laatste paar klimmen last van een aanlopend wiel , daardoor de kortste route terug naar de auto , toch nog bijna 116 km gefietst. Oorzaak zal ik later wel vertellen , als alles geregeld is. Ik hoop op een snelle oplossing , dit ivm LBL van over 3 weken. ik moet toch blijven trainen daarvoor.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 22 jul 2006 23:38

vandaag een dubbele training gehad
eerst 40 km gefietst naar een meisje toedaar een volgende training gehad en toen weer 40 km terug
en een nieuwe pr : 465 km in 1 week dat 54 km meer als me vorige recordmerge maar eens kijke of ik er 500 van kan maken(is niet zeker of ik ga fietsen)
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 22 jul 2006 23:55

Gisteren in de nieuwe sportschool -- met airco! -- getraind. Vooral de fietsspieren moesten flink aan de bak op de leg-press, de leg-pull en de squat. Dus vanmiddag hoogste tijd voor een relaxte herstelrit met m’n vriendin. Met een kabbel-de-babbel tempootje de Noord-Hollandse polder in, richting de dorpjes Grootschermer en Driehuizen. Picknickspulletjes met wat leeswerk achter op haar bagagedrager. (Nee, op mijn racefiets zit geen drager.) De teller gaf 30°C aan, en zij het tempo. Na een uur trappen werden we uitgenodigd door een comfortabel bankje. Beetje drinken, beetje rondkijken, beetje lezen (in een leuk boek van Peter Winnen).

Tjonge, wel erg veel fietsers stoven er voorbij. Vriendin zat lekker, ik ook. Toch begon het een beetje te knagen. Zij bleef zitten, ik niet. Effies een halfuurtje op de pedalen staan, beloofde ik. Niet veel tijd. Dan maar een fikse tempotraining (voor míjn doen dan, hè). Mooi rondje langs de spaarzame boerderijen getrapt. ’t Was wel behoorlijk zweten, maar binnen de 27 minuten tikte m’n voorband de picknickbank alweer aan. Bijna 17km op de teller, met een gemiddelde van precies 37km/u. Rustig rolden we samen weer verder naar een terrasje in Grootschermer. De pannenkoeken en de halve liters ijsthee smaakten naar meer. Morgen maar weer een hersteltraining, denk ik.

Beemsterringvaart bij Grootschermer...

chevalier
Forum-lid

chevalier 23 jul 2006 22:37

Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 22 Juli 2006

Gisteren in de nieuwe sportschool -- met airco! -- getraind. Vooral de fietsspieren moesten flink aan de bak op de leg-press, de leg-pull en de squat. Dus vanmiddag hoogste tijd voor een relaxte herstelrit met m’n vriendin. Met een kabbel-de-babbel tempootje de Noord-Hollandse polder in, richting de dorpjes Grootschermer en Driehuizen. Picknickspulletjes met wat leeswerk achter op haar bagagedrager. (Nee, op mijn racefiets zit geen drager.) De teller gaf 30°C aan, en zij het tempo. Na een uur trappen werden we uitgenodigd door een comfortabel bankje. Beetje drinken, beetje rondkijken, beetje lezen (in een leuk boek van Peter Winnen).Tjonge, wel erg veel fietsers stoven er voorbij. Vriendin zat lekker, ik ook. Toch begon het een beetje te knagen. Zij bleef zitten, ik niet. Effies een halfuurtje op de pedalen staan, beloofde ik. Niet veel tijd. Dan maar een fikse tempotraining (voor míjn doen dan, hè). Mooi rondje langs de spaarzame boerderijen getrapt. ’t Was wel behoorlijk zweten, maar binnen de 27 minuten tikte m’n voorband de picknickbank alweer aan. Bijna 17km op de teller, met een gemiddelde van precies 37km/u. Rustig rolden we samen weer verder naar een terrasje in Grootschermer. De pannenkoeken en de halve liters ijsthee smaakten naar meer. Morgen maar weer een hersteltraining, denk ik. Beemsterringvaart bij Grootschermer...

Mooie omgeving is het daar , tussen Wormer en Schermhorn op die dijkjes.

cor01
Forum-lid

cor01 23 jul 2006 23:02

Helaas zat het deze week nogal tegen. Woensdag nog gewoon met de club onze gebruikelijk trainings ronde gemaakt en toen merkte ik al dat er iets niet goed was. Donderdagochtend nog een herstel ritje en dit verliep prima maar 's avonds op mijn werk werd ik letterlijk kots en kots misselijk. Hele vrijdag ziek geweest maar gelukkig knapte ik gisteren alweer snel op.
Vandaag alweer met de club wezen fietsen. Bewust rustig aan gedaan en geen 100 + km tocht. In het begin ging het wel wat moeizaam maar later had ik geen problemen meer en fietste ik weer als vanouds.
3 u 95 km !
"Afstappen is geen optie"

ottie
Forum-lid

Gebruikersavatar ottie 24 jul 2006 15:54

Gisteravond om 21:15 voor het eerst sinds de bevalling van onze kleine op 13 juli weer op de fiets gezeten. Heerlijk! Effe lekker een uurtje rammen. Vanuit Nijmegen over de dijk naar Ewijk, brug over en via de dijk aan de andere kant weer terug. 29km in een krap uurtje. Geen kip op de weg en niet al te warm.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 24 jul 2006 22:23

Hé, wat een verschil! Vorige week zat ik op de Col d Ornon en op de klim naar de Croix de Fer/Glandon en nu weer langs de Oude Maas  tussen Zwijndrecht en Rhoon. Moet vanwege mijn gevorderde leeftijd volgens de radio achter der geraniums gaan zitten wachten en mij vooral niet inspannen! Nou, toch maar ff snel 61 km vanmiddag in het zonnetje gereden met gem. van 26,3. Het is hier kleveriger dan in de Fr. Alpen maar dáár was het bij tijd en wijlen ook tegen de 40 C. Wel veel droger dan hier.s Nachts heerlijk koel! Maar ik vermaak mij wel bij warm weer. Alleen mijn vrouw zit er bij als een geknakte roos! Ach
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie