Raad de G.E.
Daniel heeft beide goed en klopt met de Reeuwijkse Plassen Wout met een banddikte.
Prima fietsroutes op niet gezinsdagen.
Nog een tip voor de wandelaars hier. Wie het bovenste weggetje op de foto aan de rechterkant inloopt doet zichzelf echt een plezier.
Dat is de Gravekoopsedijk en loopt dood. Let daar ook eens op of je een ijsvogel ziet! Ik ben geen uitgesproken vogelliefhebber maar dat zijn toch mooie beestjes en wie oplet kan er daar iedere dag wel een zien.
Na een km rechts over onverharde grasdijk. Schitterend overzicht over de omgeving daar. En mega rustig!
Kom maar op Daniel!
Prima fietsroutes op niet gezinsdagen.
Nog een tip voor de wandelaars hier. Wie het bovenste weggetje op de foto aan de rechterkant inloopt doet zichzelf echt een plezier.
Dat is de Gravekoopsedijk en loopt dood. Let daar ook eens op of je een ijsvogel ziet! Ik ben geen uitgesproken vogelliefhebber maar dat zijn toch mooie beestjes en wie oplet kan er daar iedere dag wel een zien.
Na een km rechts over onverharde grasdijk. Schitterend overzicht over de omgeving daar. En mega rustig!
Kom maar op Daniel!
- daniel1975
- Forum-lid HC
In de zomer van 1970(!!!!) voor het eerst mijn bidon gevuld. Toen nog een groene gietijzeren pomp.........
Ik laat hem even aan een ander
Ik laat hem even aan een ander
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voor de fietsers in een groot deel van westelijk NL zou die idd herkenbaar moeten zijn.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jij mag!
Less is bore
-
- Forum-lid
.
Laatst gewijzigd door Tussendoor op 15 jan 2024 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
.
Laatst gewijzigd door Tussendoor op 15 jan 2024 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.