De stickers op de wielen haal ik er niet af omdat ik een paar handgespaakte wielen van Zoran erop krijg, deze zullen wel gewoon zwart zijn, met de stickers van Zoran (die trouwens hobo als lettertype hebben en ook erg lelijk zijn
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ruud< schreef:Veel plezier van je fiets ! van een zeer tevreden Roadlite 6 eigenaar :p
Zelf heb ik alleen het zadel na 2 ritten vervangen voor een SLR Gel Flow van Selle Italia. Dat originele zadel, wat een kreng was dat...
jasperr schreef:Een geslaagde opbouw. Al zouden de wielen niet mijn keuze zijn, maar dat zal wel met het budget te maken hebben. Ik zou bijv. eerder opteren voor een setje Fulcrum R3's. (Heb namelijk zelf ook ksyrium elite's gehad en heb daar alleen maar problemen mee gehad. De R3's kosten ongeveer hetzelfde, maar zijn vele malen beter.)
Is dit een maatje 54 of 52?
Veel plezier ermee!
Peter / Canyon schreef: 2) Fietsen worden standaard met 26mm opvulling (Ultimate's) of 35mm opvulling (Roadlite's) tussen bovenkant frame en onderkant stuurpen geleverd, afwijking hiervan (langere stuurbuis) is niet mogelijk.
Gr. Peter