Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 15 mar 2008 21:40

vandaag de r3 van andromeda in real life gezien , erg brute fiets oval onderdelen zijn erg mooi ,

een dikke minpunt aan het frame imho, de bevestiging van de gepopnagelde voorderailleur houder ,erg jammer voor het verder prachtige frame

kona_explosif
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 sep 2006 00:57

kona_explosif 16 mar 2008 01:20

Ik weet niet of je reclame mag maken maar Eric van EpBike heeft mij heel erg goed geholpen bij mijn twijfel tussen een Soloist Team en een RS. Mede dankzij het testrijden op een ST en SLC heb ik besloten voor carbon te gaan.

Gewoon een keer langsgaan en als het niks is heeft hij ook nog wel drie brommobielen staan, haha
Top drie favo beklimmingen: 1: zuidkant Passo Manghen, 2: Oostkant Stelvio, 3: Noordkant Grosse Scheidegg

Het fietsleven begint bij 2000 meter boven zeenivo!!

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 16 mar 2008 09:30

ik heb het eindelijk voor elkaar dat mijn cervélo naar me zin is ( me andere fietsen is ook niets mee trouwens zie foto's)
nu nog goed weer
ga over twee weken een training doen met de ploeg in de ardennen, ben benield hoe de fiets zich daar gedraagt
vooral in de afdalingen, ik heb een gazelle carbon acc gehad daar kwam ik niet harder dan 60km per uur mee, de fiets begon daar boven echt te schudden aan alle kanten
heeft iemand trouwens nog een leuk adres voor een hotelletje in de ardennen
we willlen net even onder Luik gaan fietsen om ons voor te berijden op de fietschallenge
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 16 mar 2008 09:33

de monsternaar schreef:ik heb het eindelijk voor elkaar dat mijn cervélo naar me zin is ( me andere fietsen is ook niets mee trouwens zie foto's)
nu nog goed weer
ga over twee weken een training doen met de ploeg in de ardennen, ben benield hoe de fiets zich daar gedraagt
vooral in de afdalingen, ik heb een gazelle carbon acc gehad daar kwam ik niet harder dan 60km per uur mee, de fiets begon daar boven echt te schudden aan alle kanten
heeft iemand trouwens nog een leuk adres voor een hotelletje in de ardennen
we willlen net even onder Luik gaan fietsen om ons voor te berijden op de fietschallenge


verkeerde foto dit is de goede van de cervélo
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 16 mar 2008 11:34

@ kona_explosif: Het is een nogal veel besproken onderwerp de laatste weken maar ik denk dat je die "discussie" niet gezien hebt. Maar als jij tevreden bent zal er niemand zijn die je tegenhoudt om dat te vermelden.

@ de monsternaar: erg mooie fiets, ik hoop dat je er veel plezier mee hebt. Dit hotel http://www.livinghotel.be/ ligt in Luik, wij hebben daar eens voor LBL overnacht en beviel goed maar er zijn er genoeg in Luik.
"Try not. Do or do not......there is no try"

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 16 mar 2008 11:58

de monsternaar schreef:verkeerde foto dit is de goede van de cervélo



Heel mooi, al weet je dat ik niet voor die stuurpen en stuur te vinden ben. Waarom heb je een lange slagderailleur??
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 16 mar 2008 13:09

heb gisteren mijn nieuw machien obgebouwd, 5.84 kg voor een groot (61) aero frame was/is niet slecht.
Hij gaat volgende week nog wel iets zwaarder worden.

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 16 mar 2008 13:10

de monsternaar schreef:ik heb het eindelijk voor elkaar dat mijn cervélo naar me zin is ( me andere fietsen is ook niets mee trouwens zie foto's)
nu nog goed weer
ga over twee weken een training doen met de ploeg in de ardennen, ben benield hoe de fiets zich daar gedraagt
vooral in de afdalingen, ik heb een gazelle carbon acc gehad daar kwam ik niet harder dan 60km per uur mee, de fiets begon daar boven echt te schudden aan alle kanten
heeft iemand trouwens nog een leuk adres voor een hotelletje in de ardennen
we willlen net even onder Luik gaan fietsen om ons voor te berijden op de fietschallenge



Je ploeggenooot heeft een RS genomen. Ben benieud hoe die hem bevalt.

Voor een hotel kan ik je ook http://www.ccr.nl aanraden. het is niet echt een hotel, meer pension. Maar erg fijn en erg leuk, vlak bij de Redoute zit je dan. En niet duur. Kijk maar eens op de site.

-robin-
Forum-lid
Berichten: 170
Lid geworden op: 03 jun 2007 16:14

-robin- 16 mar 2008 14:27

TS-Biker schreef:heb gisteren mijn nieuw machien obgebouwd, 5.84 kg voor een groot (61) aero frame was/is niet slecht.
Hij gaat volgende week nog wel iets zwaarder worden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 16 mar 2008 15:09

-Robin- schreef:
TS-Biker schreef:heb gisteren mijn nieuw machien obgebouwd, 5.84 kg voor een groot (61) aero frame was/is niet slecht.
Hij gaat volgende week nog wel iets zwaarder worden.
Afbeelding


die komen nog, zoals gezegd moet ik morgen nog eerst even iets ophalen om hem "af" te maken + ik wacht nog op enkele onderdelen om hem wat te veranderen. Dan komen er zeker foto's !!!

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 16 mar 2008 16:34

C a s r a n schreef:
de monsternaar schreef:verkeerde foto dit is de goede van de cervélo



Heel mooi, al weet je dat ik niet voor die stuurpen en stuur te vinden ben. Waarom heb je een lange slagderailleur??


het een medium slagderailleur, omdat ik in de alpen vaak met een 25 rij
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 16 mar 2008 19:27

SpEric schreef:Voor een hotel kan ik je ook http://www.ccr.nl aanraden. het is niet echt een hotel, meer pension. Maar erg fijn en erg leuk, vlak bij de Redoute zit je dan. En niet duur. Kijk maar eens op de site.




Shhtttt, Eric, straks wordt het daar een overrompeling met Nederlanders... 't is er nu net zo fijn :)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie