Vandaag gefietst in 2010?
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Wat een heerlijk fietsweer straf windje, dat inderdaad, maar ik hou er wel van.
met het zonnetje erbij leek het echt wel lente. en dat terwijl ik gedacht had dat we weer een weekend sneeuw zouden krijgen.
met het zonnetje erbij leek het echt wel lente. en dat terwijl ik gedacht had dat we weer een weekend sneeuw zouden krijgen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Vanmiddag laat nog gefietst vannaf een uur of half 4 en ik was om half 7 thuis, 67 km gefietst. Het was heerlijk fietsweer en gelukkig overal droog maar wel erg koud zeg. Toen ik thuiswas stond de thermometer op bijna -1. Maar van mij mag het toch wel weer 10 graden warmer worden, dat rijd een stuk prettiger.
Ik zie dat Tinn weer leuke foto,s heeft gemaakt,die witte brug om het zo maar even te noemen waar is dat. zie wel windmolens dus het zal wel ergens achter Aartswoud -nieuwe -niedorp zijn waar ik vanmiddag ook nog ben geweest.
Maar Tinn, ik wil dus graag weten waar die mooie witte brug is, zie vaak wel alles
maar dit weet ik even niet of staat dat ding er net.
De volgende keer kom je vast wel een keer tegen.
Even een speurneus update!! ,is het toevallig in Bassingerhorn. bij dat oude stationnetje als je van Schagen komt links.
Ik zie dat Tinn weer leuke foto,s heeft gemaakt,die witte brug om het zo maar even te noemen waar is dat. zie wel windmolens dus het zal wel ergens achter Aartswoud -nieuwe -niedorp zijn waar ik vanmiddag ook nog ben geweest.
Maar Tinn, ik wil dus graag weten waar die mooie witte brug is, zie vaak wel alles
maar dit weet ik even niet of staat dat ding er net.
De volgende keer kom je vast wel een keer tegen.
Even een speurneus update!! ,is het toevallig in Bassingerhorn. bij dat oude stationnetje als je van Schagen komt links.
Het weer is hier ook heel erg mooi
Echter wel -3 dus de clubkampioenschappen bekijken gaat er neit inzitten.
Ik ga lekker vertrekken ergens rond 12 uur hopenlijk is het dan +3 want ik ben al verkouden
Echter wel -3 dus de clubkampioenschappen bekijken gaat er neit inzitten.
Ik ga lekker vertrekken ergens rond 12 uur hopenlijk is het dan +3 want ik ben al verkouden
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
[quote="rickrd07"]Pak vandaag maar eens de mountainbike. En ik wacht ook nog ff tot rond de middag ivm de temperatuur... :rolleye:[/quote]
Ook ik heb de mountainbike gepakt vandaag. Lekker de bossen in gedoken bij Oerle, Kngesel, Hogeloon e.d.
Heb niet gewacht met de kou, kon mijn overschoenen ook niet vinden dus ben inmiddels terug na ruim 2 uur knallen. M'n poten beginnen eindelijk te ontdooien!
Ook ik heb de mountainbike gepakt vandaag. Lekker de bossen in gedoken bij Oerle, Kngesel, Hogeloon e.d.
Heb niet gewacht met de kou, kon mijn overschoenen ook niet vinden dus ben inmiddels terug na ruim 2 uur knallen. M'n poten beginnen eindelijk te ontdooien!
Train ze!
Weer was goed alleen de pijn in m`n rechter knie zorgde ervoor dat ik net geen 40km heb kunnen doen.
Wel was het veel te koud.
Echt heb ik niet eens gehaald en op de terug weg zelfs op een redelijk steil heuveltje kunnen afstappen dat is me al heel lang niet meer gebeurd :S
Voordeel is wel nu dat ik niet naar de klote ben op m`n knie na dan
Wel was het veel te koud.
Echt heb ik niet eens gehaald en op de terug weg zelfs op een redelijk steil heuveltje kunnen afstappen dat is me al heel lang niet meer gebeurd :S
Voordeel is wel nu dat ik niet naar de klote ben op m`n knie na dan
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike