Pagina 27 van 37

Geplaatst: 06 sep 2009 20:10
door colnagofreak
Dura-Ace carbon crankstel is wel erg fraai!

Geplaatst: 06 sep 2009 20:18
door m@ve

Geplaatst: 06 sep 2009 23:44
door dj
Dat is met recht een juweeltje - maar wat er nu precies van de juwelier komt aan deze fiets is mij een beetje onduidelijk...

Geplaatst: 07 sep 2009 13:39
door trifox
DJ schreef:Dat is met recht een juweeltje - maar wat er nu precies van de juwelier komt aan deze fiets is mij een beetje onduidelijk...


Het gaat over een samenwerking tussen BMC en Hublot. Hublot is een prestigieus zwitsers horlogemerk. Blijkbaar vinden beiden dat ze een zelfde benadering hebben van hun eigen specifieke afzetmarkt. Samenwerkingen van producten uit verschillende sectoren zie je meer en zijn in principe voor beiden versterkend naar imago toe.
Dat er eindelijk ook eens een horlogemerk de uitdaging aangaat om met een fietsmerk in zee te gaan kan ik enkel maar toejuichen. Hopelijk volgen er nog anderen (met name merken die ik zelf voer :-) ) kan ik hobby en werk ook eens wat meer combineren.

Geplaatst: 07 sep 2009 13:55
door em
colnagofreak schreef:Dura-Ace carbon crankstel is wel erg fraai!


Ook errug duur....

Geplaatst: 07 sep 2009 13:58
door foosho
Way overpriced.. wel stuk mooier dan de alu versie die ik eigenlijk lelijk vind.

gazelle 2010 frame

Geplaatst: 07 sep 2009 15:41
door marchisiocorsa
Afbeelding
Free Image Hosting by ImageBam.com


Full carbon:
-890 gram frame.
-tot 315 gram lichte voorvork.
-Asymmetrische achtervork.
-1 1/8- 1 1/4 voorvork.
-BB30 geintegreerde lagers

extra informatie volgt nog!

Geplaatst: 07 sep 2009 15:45
door maurice
Leuk maar niet meer dan dat.

Nee, voor mij is Gazelle ophouden te bestaan toen men de stalen frames eruit flikkerde en men zich volledig ging richten op in Taiwan/China gemaakte alu frames.

Geplaatst: 07 sep 2009 15:51
door h3
Twee exclusieve 2010 modellen.

Cervelo P3C Brazil limited edition 30 stuks wereldwijd
[img=http://www.racycles.com/store/images/la ... Brazil.jpg]

Look 596 Mondriaan limited edition 25 stuks wereldwijd
[img=http://www.racycles.com/store/images/la ... 2010_2.jpg]

Geplaatst: 07 sep 2009 16:07
door jorisb
De specs van de Gazelle klinken best goed, al vind ik het frame niet mooi, zeker niet met die dunne zadelpen.

Dat FSA SL-K crankstel vind ik wel mooi, wordt dat de nieuwe look, of is dat puur en alleen om op te vallen?

Geplaatst: 07 sep 2009 16:07
door marchisiocorsa
maurice schreef:Leuk maar niet meer dan dat.

Nee, voor mij is Gazelle ophouden te bestaan toen men de stalen frames eruit flikkerde en men zich volledig ging richten op in Taiwan/China gemaakte alu frames.


Tja, op zich een valide opmerking. Echter bestaat 95% van de markt uit fabrikanten die behoudens marketing en productontwikkeling het grootste deel van de productie in Azie laten uitvoeren.

Fabrieken die dit niet doen bestaan over een aantal jaren niet meer of hebben het risico zich in een niche markgedeelte te plaatsen. Kom je in een niche segment terecht dan is je toekomst niet zeker. Je bent dan erg afhankelijk van trends. Globalisering biedt voordelen als het gaat om kostprijs en biedt bedrijven de mogelijkheid een gezonde marge op producten te maken. Continuiteit is dan ook hetgeen dat het meest belangrijke is.

Geplaatst: 07 sep 2009 17:42
door wasbeer2006