Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

gamiel
Forum-lid

gamiel 09 jun 2009 18:10

Lekker weekendje Limburg gedaan: Hotelletje aan de voet van de Gulpenberg, een groot deel van de Mergellandroute gereden op de racefiets en verder de Gulpen route, Vijlenroute en Mechelenroute op de mtb gereden. Mooie omgeving! Ietwat teveel asfalt op de mtb routes. Wel fijne klimmetjes :-) Met name Eyserbosweg en Gulpenerberg vanuit Partij zijn me bijgebleven ....

Alleen het weer had wat beter mogen zijn .....
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 09 jun 2009 20:49

Ziet er weer schitterend uit, Timo! De wielen bevallen goed, neem ik aan?

Is dat nou een lief briefje van je vriendin op je bidon? Of een boodschappenlijstje... ;)

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 09 jun 2009 21:20

Hehehe, das een spiekbriefje met de route: RN nummers, plaatsnamen, afslagen, etc ;)

Die wielen bevallen prima! Morgen even naar Nevers om in de winkel van oud-prof Jean Chassang ietsje speling uit de achternaaf te laten halen maar dat is normaal dus geen klachten.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 09 jun 2009 21:30

[quote="Timo 2.0"]Hehehe, das een spiekbriefje met de route: RN nummers, plaatsnamen, afslagen, etc ;)[/quote]

Je moet wel want de weg daar aan iemand vragen valt volgens mij niet mee.
Wonen daar wel mensen?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 09 jun 2009 21:46

De Morvan is zelfs voor tien procent Nederlanders. Bij mij in de Bazois (de aangrenzende streek) is dat gelukkig veel minder. Ik heb het nooit zo op landgenoten in het buitenland.

De weg vragen is ansich niet zo'n punt maar het is niet zozeer de weg kwijt raken als meer het overzicht: ik wil zeker weten dat ik de juist wegen neem voor de beklimmingen die ik zoek dus dan is het van belang dat je de RN en andere wegennummers plus de juiste afslagen en kruizingen even noteert. De steilste heuvels vind je meestal op de kleinste binnenwegen. Een briefje op de bidon met pech-kit (twee binnenbandjes, twee bandenlichters en zo'n carbon Topeak pompje passen er allemaal in) is dan erg prettig: mooi in het zicht en geen gedoe met briefje uit je zak halen en weer wegstoppen :)

Afbeelding

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 13 jun 2009 22:15

Mooie foto's Timo, ziet er goed uit !

Vandaag de Delta tourtocht gereden vanuit Goes 1 jaar na de ride for the roses een nieuwe tourtocht met de opbrengst voor het KWF. 3000 mensen hebben bijna 51000 Euro in het laatje gebracht , voor herhaling vatbaar lijkt me.

Zelf voor de 50 km gekozen met een collega daar moeders nog andere plannen had voor de middag , dus om 09.15 gestart met een vaal zonnetje en weinig wind. Een leuke groep kunnen samenstellen onderweg en met ca 25 man gefinished. In het begin rustig de benen warm gereden maar met een mooi gemiddelde van 31.0 km/h om 11.00 aangekomen terug in Goes.

Het was een hele mooie route door Zuid Beveland met niet te drukke wegen en op de kritische punten een persoon om het in goede banen te leiden. Perfect verzord en een dikke pluim voor de organisatie.

Ik heb ook nog wat mensen gesproken in de ochtend.....mooie fietsen gezien oa. Wilier Cento 1 in rood/wit/zwart met Sram 60 wielen. Ook Pinarello Prince en Paris Carbon in dezelfde kleuren. Veel mooie fietsen dus om te zien op dit soort dagen.Ik kan me ook niet voorstellen dat ik de enigste was die wel wel eens op het forum komt dus wie heeft er ook gereden vandaag ??

Zelf reed ik in mijn Heineken outfit en sprak met wat mensen uit Ouddorp met ook een fraaie uitdossing.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 14 jun 2009 01:24

115 km gereden, o.a. langs Vianen, Meekerk, Gorinchem etc.

Waren eigenlijk niet van plan om zo ver te gaan, maar toch erg lekker gereden. :)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

jpp
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jpp 14 jun 2009 02:08

@Timo: Bedankt voor je bijdragen: echt genieten van je fiets en je kiekjes. Smullen!

... más allá ...

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 14 jun 2009 13:34

Timo, waar drink je dan uit? Want ik zie ook geen tweede bidon. Draag je een camelbak o.i.d.? En inderdaad schitterende plaatjes, hoewel enigszins jaloezie opwekkend toch erg leuk om te zien ;)

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 14 jun 2009 17:59

Ik drink nooit onderweg, behalve als het echt erg heet is. Foto's op pagina 21 tonen een 800cc bidon ;)

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 14 jun 2009 20:35

206 km, waarvan 120 in de regen :D
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 15 jun 2009 00:05

Vandaag met FC Westland mee gedaan naar Velzen, leuke rit was het. Terug wat last gehad van regen maar gelukkig was het zonnetje ook nog te voelen.
Totaal 156 km
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Plaats reactie