en nog een keer +1, voorvork heel netjes 'bomproef' verpakt ontvangen prettige en supersnelle communicatie. Spaart mij weer veel centjes uit want met de nieuwe vork kan dochter nog mooi een seizoen op haar fietsje (vorige eigenaar van fiets had vork kort afgezaagd, en mijn meisje wordt nu wat langer)skimons schreef:+1!!farelli schreef:Prettige ervaring met Tomasso. Goede, snelle communicatie, prettige afhandeling, goed verpakt, de waar als aangeprezen. Kortom: Tomasso=OK.
ik heb nog niks, maar hij stond wel voor de deur om iets af te geven. helaas was ik er niet... gaat goedkomen!
beetje jammere ervaring met jaapieo, beetje slordig om te vergeten te vermelden dat je je (race)stuur hebt afgezaagd. trage communicatie ook. maar dat vind ik minder erg
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
-
- Forum-lid
- Contact
skeeler, schaats of fiets iets anders vind ik niets
-
- Forum-lid
Uitstekende ervaring met Jorrit85 bij de verkoop van mijn baanfiets. Nette en snelle communicatie en gewoon een aardige gast. Leuk dat m'n fiets goed terecht is gekomen!
Ik heb van @joukebuissink een fraaie Oakley Jawbone overgenomen. Prettige deal én bril als beloofd. Een dikke plus dus.
Een FSA crankstel gekocht bij forumlid davide. Vandaag goed verpakt ontvangen, daarnet met heel veel moeite mijn versleten Ultegra BB gedemonteerd en de FSA gemonteerd. Oogt mooi en de crank functioneert weer zoals het hoort.
David bedank!!
David bedank!!
Goede ervaring met Gamiel. Alles prima en snel geregeld. Gekocht boek was erg goed ingepakt, zelfs regenbestendig.
Slechte ervaring met patrickcorbee. Hij wil een crankstel van mij kopen en maakt vervolgens geen geld over. Na informeren over waarom heeft ie smoesjes en zegt toe zeker over te maken. Vervolgens zeg ik 2 andere geinteresseerden af. Nooit meer iets van Patrick Corbee gehoord. Waardeloze vent!
Ik lees zojuist in een post van 15 juni dat kikkie precies dezelfde ervaring met Patrick Corbee heeft gehad. Hij zal er wel lol aan beleven.
Ik lees zojuist in een post van 15 juni dat kikkie precies dezelfde ervaring met Patrick Corbee heeft gehad. Hij zal er wel lol aan beleven.
martijne is bij zeker mijn held van de dag (en nog veler fietsuurtjes meer)
Ik heb zijn Wilier frame overgenomen vandaag en hij heeft mij super geholpen met het overzetten van het cranckstel!
Helemaal happy! BEDANKT!
Ik heb zijn Wilier frame overgenomen vandaag en hij heeft mij super geholpen met het overzetten van het cranckstel!
Helemaal happy! BEDANKT!
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe