1: Rufio
2: Graven
3: andromeda
4: Bluebird1
5: Rubenio
6: Underworld
7. Diamond
8: GastheerG
9: BianchiSL3
10: GHIBLI
11: Ronzie
12: Cervelootje
13: Rezne
14: kool486
Dan zijn we nu dus met 14 man, ik zal vanmiddag naar de Heksendans (ben er net nog langs gereden en het heet blijkbaar toch nog zo) bellen om te reserveren.
Zoals al eerder gezegd: mensen die alleen wat willen drinken zijn gewoon welkom.
Verder hoop ik dat iedereen de route een keertje heeft bekeken, zodat je een beetje bent voorbereid, zover dat mogelijk is.
Forumrit Berg en Dal 9 maart
-
- Forum-lid
Ik ga ook op mijn 'goede' fiets, met lederen Brooks zadel. Ik heb er pas 70km op gezeten, vochtig weer is ideaal om het zadel eens goed in te rijden. Hoop ik..
Verdomme, ik ben er niet bij. Mn grootvader heeft al een tijd te maken met gezondheidsproblemen en is nu opgenomen in het ziekenhuis. Toestand is redelijk stabiel, maar het kan zomaar misgaan met die oude mensen. We vertrekken vanavond dus naar het noorden van het land.
Het lijkt wel of er een vloek heerst op dit weekendje voor mij, hoewel het fietstochtje natuurlijk niet echt mn grootste zorg is op 't moment.
Sorry, maar ik ben er dus niet bij.
Have fun though!
Het lijkt wel of er een vloek heerst op dit weekendje voor mij, hoewel het fietstochtje natuurlijk niet echt mn grootste zorg is op 't moment.
Sorry, maar ik ben er dus niet bij.
Have fun though!
He Rezne, jammer dat je er niet bij bent maar zoals GastheerG al aangaf, dit soort dingen zijn gewoon belangrijker.
Volgende keer, en die laten we gewoon wat sneller komen, ben je erbij.
Volgende keer, en die laten we gewoon wat sneller komen, ben je erbij.
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid
Het weer knapt op!
-
- Forum-lid
Berg en Dal klinkt wel een beetje Zuid-Afrikaans...??