Ilko schreef:Volgens mij ging het hier om de TT fietsen.
Overigens reden een aantaal Rabo mannen op Walser frames, en werd er wel degelijk met de C50 chrono gereden.
Dat nieuwe TT apparaat is volgens mij nu juist wel een Giant (reden een aantal mannen van Columbia ook mee).
Afgelopen zaterdag heb ik dit nog eens nagevraagd aan een Giant-man op de Plieger wielershow en hij bevestigde dat ze idd Walser frames hebben gebruikt, maar Ulrich was volgens hem de laatste die daar gebruik van heeft gemaakt.
Wel zijn er in het na-Ulrich tijdperk renners geweest met Walser sturen, zoals weleens werd opgemerkt.
Overigens vond ik de uitleg wel interassant over het verschil tussen de TCR Advanced SL en de gewone Advanced.
Om een lang verhaal kort te maken: het SL frame is technisch compleet afwijkend; behalve het andere model frame is vooral het gebruikt van een ander soort carbon, fijnere structure en daardoor sterker bij hetzelfde gewicht.
Persoonlijk zou er graag eens een rondje op willen rijden, hopelijk staat de SL op de Fiets-testdagen in de loop van 2009.