spot de prof!!!!!!!!
Paar maanden terug kwam Laurens ten Dam bij een vriend van mij thuis
heb een shirt van hem gekregen en ben met hem op de foto geweest
heb ook het olympisch trainingsjack van Robert Gesink gekregen
hier de foto
heb een shirt van hem gekregen en ben met hem op de foto geweest
heb ook het olympisch trainingsjack van Robert Gesink gekregen
hier de foto
\'\'I don\'t dream my life, I live my dreams\'\'
Vandaag kwam ik op het bels lijntje tussen Baarle-Nassau en Turnhout een renner tenminste daar leek het op van Jartazi tegen, Had geen helm op en had een zwarte fiets, kon niet goed zien wat er op stond.
Heeft iemand een idee wie het geweest kunnen zijn?
Hoi Jasper,
die dame is Sharon van Essen, woonde eerder in Veenendaal, maar nu in Utrecht. Ik kom haar ook nog weleens tegen (en dat is geen straf....)
Groet,
John
die dame is Sharon van Essen, woonde eerder in Veenendaal, maar nu in Utrecht. Ik kom haar ook nog weleens tegen (en dat is geen straf....)
Groet,
John
casper1990 schreef:Gister een dame van dsb in utrecht
ik weet niet wie het was het was een blond meisjes ik heb haar ook al wel eens in de buurt van ziest gezien hebben jullie enig idee?
gr casper
Davidtwc schreef:Vandaag kwam ik op het bels lijntje tussen Baarle-Nassau en Turnhout een renner tenminste daar leek het op van Jartazi tegen, Had geen helm op en had een zwarte fiets, kon niet goed zien wat er op stond.
dat was stefan van dyck .
die zijn wij gisteren middag rond kwart na 1 tegengekomen langs het kanaal in lommel
Vanmiddag tegen vijf uur kwam ik op de Velperweg in Arnhem een Raborenner tegen. Het was een vrij grote kerel die met een mooi snelle kadans reed. Ik kon niet zien wie het was. Geen idee eigenlijk of er in Arnhem/omstreken ook Rabo profs wonen? In ieder geval had hij de nieuwe Giant fiets en complete 2009 outfit.
-
- Forum-lid
Hele Raboploeg zat in het hotel van Jelle Nijdam te Slenaken, Limburg, afgelopen donderdag. Helaas zaten ze binnen te eten en gingen ze niet even mee d'n Loorberg op...