Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Tijdritfietsen

speric
Forum-lid HC

speric 15 mei 2007 19:12

Mooi,
Waarom heb jij een CL vork erin en niet een TT eigenlijk ?

sepp
Forum-lid

sepp 15 mei 2007 20:29

die vork zat erin bij aankomst van het frame...
avia cyclingteam

sepp
Forum-lid

sepp 15 mei 2007 20:29

die witte kabels zijn van bontrager..

avia cyclingteam

casran
Forum-lid HC

casran 15 mei 2007 20:31

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 15 Mei 2007

Mooi,
Waarom heb jij een CL vork erin en niet een TT eigenlijk ?

Ik vind hem het mooist met de vork zoals Stephan die heeft opgebouwd: de Oval JetStream, een beestig snelle vork. Zo'n frame kan je trouwens met niets anders opbouwen dan een topgroep... anders koop je je toch een P2C of een dergelijk prijs/kwaliteit frame.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sepp
Forum-lid

sepp 15 mei 2007 20:40

omdat niet iedereen het zelfde buget heeft...en radox nog naar school gaat en zelf zen materiaal moet betalen.
de prijs die hij voor dat frame betaald heeft daar kan je nog niet eens een P2C voorkopen of mss juist...
avia cyclingteam

casran
Forum-lid HC

casran 15 mei 2007 20:47

Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 15 Mei 2007

omdat niet iedereen het zelfde buget heeft...en radox nog naar school gaat en zelf zen materiaal moet betalen.
de prijs die hij voor dat frame betaald heeft daar kan je nog niet eens een P2C voorkopen of mss juist...

Ik had het over verhouding in prijs/kwaliteit van het frame tov. de groep uiteraard (een beetje zoals LWs ook misstaan in een Tiagra of 105-afgemonteerde fiets, of iets soortgelijk). Voorts respect voor iedereen zijn budget uiteraard... en als raydox gezaagd had voor een speciale prijs voor een P2C had hij daar ook eentje voor kunnen krijgen hé.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

raydox
Forum-lid

raydox 15 mei 2007 22:36

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 15 Mei 2007

Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 15 Mei 2007

Ik had het over verhouding in prijs/kwaliteit van het frame tov. de groep uiteraard (een beetje zoals LWs ook misstaan in een Tiagra of 105-afgemonteerde fiets, of iets soortgelijk). Voorts respect voor iedereen zijn budget uiteraard... en als raydox gezaagd had voor een speciale prijs voor een P2C had hij daar ook eentje voor kunnen krijgen hé.

wat een drukte  ik geef casran eeen beetje gelijk maar  maakt een bv record groep of dura ace groep   deze fiets  beter ? ?
de shifters zijn nieuw van shimano alleen de derieurs en de remmen en bij mijn weten zijn die remmen practish het zelfde gebleven hoor alleen zien ze er iets mooier uit die van de dura ace
maarja binnen een half jaar of zo komt er wel een andere groep op ;) als er trug centjes zijn

raydox
Forum-lid

raydox 15 mei 2007 22:49

ja het eindresultaat is er mijn fiets is mede dankzij mega bike race klaar geraakt
tja over die vork zo heb ik het frame binnen gekregen ik zal morgen eens horen hoe het zit daar .
op onderstaande foto's staat mijn stuur en mijn zadel nog niet goed  moet ik morgen nog aanpassen.
weet iemand de afstand hoe ver je barend voor uit morgen steken . 75cm  van zadelpunt of zo ? ?

recordfreak
Forum-lid

recordfreak 15 mei 2007 23:23

Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 15 Mei 2007

ja het eindresultaat is er mijn fiets is mede dankzij mega bike race klaar geraakt
tja over die vork zo heb ik het frame binnen gekregen ik zal morgen eens horen hoe het zit daar .
op onderstaande foto's staat mijn stuur en mijn zadel nog niet goed  moet ik morgen nog aanpassen.
weet iemand de afstand hoe ver je barend voor uit morgen steken . 75cm  van zadelpunt of zo ? ?

Ja denk 75 cm vanaf trapas. Ga je de piste wielen erin laten staan?? Je gaat toch hopelijk lager zitten met je stuur he ngeveer 10 cm spacers.. Maar voor de rest mooie fiets.

raydox
Forum-lid

raydox 15 mei 2007 23:43

lees mijn bericht nog eesng oed record- freak  ;)
nee mijn stuur blijft zo niet staan  en die wielen gaan er ook uit :p

speric
Forum-lid HC

speric 16 mei 2007 01:09

Mooi hoor, wordt vast helemaal top.
Ben erg benieuwd hoe ie er TT klaar uit zal zien.Welke wielen komen erin ?

Je hebt toch niet de witte buitenkabels voor de rem ook om je schakelkabels gekregen ? Lijkt net zo.

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 16 mei 2007 09:09

Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 15 Mei 2007
Mooi hoor, wordt vast helemaal topBen erg benieuwd hoe ie er TT klaar uit zal zien.
Welke wielen komen erin ? Je hebt toch niet de witte buitenkabels voor de rem ook om je schakelkabels gekregen ? Lijkt net zo.

Ik hoop het want zoals hij nu op de foto staat is geen gezicht, dan liever nog geen foto plaatsen en wachten tot ie af is !

Plaats reactie