Waar rijden de profs in 2007 op?
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 05 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 05 Februari 2007
Rijdt Basso met een SRM met een computer op het stuur? Zie geen computer voor het stuur zitten...
Denk je niet dat hij z'n Powercontrol eraf neemt na een training, sjezer? De bekabeling voor SRM zit volledig op deze fiets; veel kans dus dat hij hierop die SRM ook effectief gebruikt.
Dat 'ie zijn Powercontrol meeneemt na training snap ik, maar op het stuur zit een redelijk grote computer, welke is dat?
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 05 Februari 2007
Rijdt Basso met een SRM met een computer op het stuur? Zie geen computer voor het stuur zitten...
Denk je niet dat hij z'n Powercontrol eraf neemt na een training, sjezer? De bekabeling voor SRM zit volledig op deze fiets; veel kans dus dat hij hierop die SRM ook effectief gebruikt.
Dat 'ie zijn Powercontrol meeneemt na training snap ik, maar op het stuur zit een redelijk grote computer, welke is dat?
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 06 Februari 2007
Wellicht eentje van Ciclo Sport (sponsor van Team Discovery).
Wellicht eentje van Ciclo Sport (sponsor van Team Discovery).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Dit wordt al te belachelijk... Ik mag hopen dat dit een Europeesrechtelijk staartje krijgt, want die Franse wetgeving lijkt me op het eerste zicht in strijd met de vrije mededinging. Daarnaast is de wedstrijdorganisator precies niet van de slimste!
het is inderdaad schandalig wat er op dit moment gebeurt rond de UNIBET protour ploeg.. ze worden van vele kanten gediscrimineerd.. de ploeg heeft groot gelijk dat ze er een zaak van maken want zo kan het niet.. overigens reageren de renners idealistisch en zoals het een prof het beste siert.. met de benen, de wedstrijd winnend.
Het meest stupide is dat Lotto kennelijk gewoon wel mag?
Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 07 Februari 2007
Euhm, ik mis ff iets. Wat is er aan de hand, kan ik er ergens meer over lezen?
Dit onder meer:
Euhm, ik mis ff iets. Wat is er aan de hand, kan ik er ergens meer over lezen?
Dit onder meer:
Vernam vandaag dat Unibet maatregelen aan het nemen is om La Française des Jeux uit de Belgische koersen te weren. Unibet niet in Frankrijk, La F des J niet in België! Groot gelijk.
Welk bedrijf wil binnenkort nog investeren in de wielersport als men geen enkele zekerheid inzake startrecht meer heeft? Bij mij zou niemand voor sponsoring moeten komen aankloppen zolang het wielermilieu geen klare wijn schenkt.
Welk bedrijf wil binnenkort nog investeren in de wielersport als men geen enkele zekerheid inzake startrecht meer heeft? Bij mij zou niemand voor sponsoring moeten komen aankloppen zolang het wielermilieu geen klare wijn schenkt.