La Marmotte 2007
Ik zou ze even bellen, en ik meen dat je de verklaring ook rechtstreeks naar Sportcommunication in Frankrijk kan faxen. Normaliter zou Enroute dat denk ik voor jou doen. Maar bel ze even zou ik zeggen...
Een heel groot drama kan het zeker niet zijn, want als je gewoon bij Sportcommunication hebt ingeschreven kun je die verklaring ook bij het afhalen van je startnummer nog overleggen.
Een heel groot drama kan het zeker niet zijn, want als je gewoon bij Sportcommunication hebt ingeschreven kun je die verklaring ook bij het afhalen van je startnummer nog overleggen.
Ik heb me net proberen op te geven voor de Marmotte. Alle gegevens ingevuld en toen door naar de creditkaartbetaling-pagina. Alles weer ingevuld.... Geeft ie aan op https://www.creditmutuel.fr/telepaiement/paiement.cgi het volgende:
Votre carte bancaire a été refusée.
Sport Communication en a été informé.
In de veronderstelling dat dit betekent dat ik "geweigerd" ben heb ik later alles nog maar eens over gedaan. Wederom hetzelfde resultaat. Is dit normaal, of heb ik nu twee keer betaald?
Votre carte bancaire a été refusée.
Sport Communication en a été informé.
In de veronderstelling dat dit betekent dat ik "geweigerd" ben heb ik later alles nog maar eens over gedaan. Wederom hetzelfde resultaat. Is dit normaal, of heb ik nu twee keer betaald?
Dit is zeker niet normaal. Je creditcard wordt op de één of andere manier dus geweigerd.
Probeer het anders even via een andere CC.
Probeer het anders even via een andere CC.
[quote="havana"]Dit is zeker niet normaal. Je creditcard wordt op de één of andere manier dus geweigerd.[/quote]
Hoe was het ook alweer? Je kon je toch ook ter plekke inschrijven? Bovenop de Alpe op de vrijdag?
Ik fiets namelijk vanuit Oostenrijk richting de Marmotte, dus dan wil ik niet dat hele eind voor niets fietsen, hahaha
Hoe was het ook alweer? Je kon je toch ook ter plekke inschrijven? Bovenop de Alpe op de vrijdag?
Ik fiets namelijk vanuit Oostenrijk richting de Marmotte, dus dan wil ik niet dat hele eind voor niets fietsen, hahaha
Dat kan inderdaad. Je hebt dan wel een heel hoog startnummer en het kost iets meer, maar dat heb je sowieso al omdat je laat inschrijft. Je mag mij ook al je gegevens even per PM sturen, dan probeer ik het ff voor je met mijn creditcard.
[quote="havana"]Dat kan inderdaad. Je hebt dan wel een heel hoog startnummer en het kost iets meer, maar dat heb je sowieso al omdat je laat inschrijft. Je mag mij ook al je gegevens even per PM sturen, dan probeer ik het ff voor je met mijn creditcard.[/quote]
Dat is erg aardig van je.... maar ik probeer het eerst nog wel een paar keer. Maaarruh, wat is per PM? per Per Mail?
Dat is erg aardig van je.... maar ik probeer het eerst nog wel een paar keer. Maaarruh, wat is per PM? per Per Mail?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Ik ben ook druk aan het trainen voor de Marmotte. Kom eind deze maand uit op ongeveer 4000 km. Hopelijk is het genoeg om de tocht goed uit te rijden. Heb gisteren een fietstest gedaan en de conditie is in ieder geval goed.
Nu een vraag: ik arriveer maandag 3 juli in Frankrijk en vroeg me af wat je die laatste dagen het best kunt doen om optimaal aan de start te verschijnen?
Nu een vraag: ik arriveer maandag 3 juli in Frankrijk en vroeg me af wat je die laatste dagen het best kunt doen om optimaal aan de start te verschijnen?
Week voor de marmotte zou ik persoonlijk voornamelijk RUSTEN! Dus beetje vlak door de vallei of misschien col d'ornon op dinsdag ofzo. Meer niet, dan tast je je glycogeen voorraad onnodig aan en conditie/vorm bouw je niet meer op de laatste dagen voor LM.
Kowalsky, lees ff de eerste paar pagina's door van dit topic. 4000 km moet overigens meer dan genoeg zijn maar...... kwaliteit van de training is nog altijd belangrijker dan kwantiteit. Als het allemaal 50 km stukjes zijn gaat het een stuk moeilijker worden wanneer het allemaal lange duurtrainingen zijn.
Laatste 2 dagen voor LM zou ik absolute rust houden, de dagen daarvoor kun je best nog wat parcours verkennen. Uiteraard niet teveel op één dag en ook niet op wedstrijdtempo.
Laatste 2 dagen voor LM zou ik absolute rust houden, de dagen daarvoor kun je best nog wat parcours verkennen. Uiteraard niet teveel op één dag en ook niet op wedstrijdtempo.