ervaringen met math salden
Nou ik heb ook een ervaring sinds vandaag en daar ga ik wel even achteraan, want ik ben wel een beetje teleurgesteld.
Wegens total loss van de vorige helm heb ik een nieuwe Bell Sweep R gekocht bij math salden, hij was daar afgeprijsd naar 80 euro, leek me een goede deal. Zonet kwam hij binnen en ik was wel een beetje verrast. Hij zat sowieso niet in de originele doos. Math Salden heeft de helm los in een doos gedaan, met enkel een plastic tasje als verpakking, totaal geen bescherming voor de tirannie van TNT... Kan niet zeggen dat ik daar nou blij mee ben gezien het een helm is...
Wegens total loss van de vorige helm heb ik een nieuwe Bell Sweep R gekocht bij math salden, hij was daar afgeprijsd naar 80 euro, leek me een goede deal. Zonet kwam hij binnen en ik was wel een beetje verrast. Hij zat sowieso niet in de originele doos. Math Salden heeft de helm los in een doos gedaan, met enkel een plastic tasje als verpakking, totaal geen bescherming voor de tirannie van TNT... Kan niet zeggen dat ik daar nou blij mee ben gezien het een helm is...
erjeetje schreef:Nou ik heb ook een ervaring sinds vandaag en daar ga ik wel even achteraan, want ik ben wel een beetje teleurgesteld.
Helm moet toch tegen een stootje kunnen, nu is hij getest....
Zal wel het showmodel zijn, gewoon aangeven dat je deze niet wil.
I Am SpeCiAliZed
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van Mathsalden moet denken... Ben er nu 2x geweest met een positieve en een negatieve ervaring. De eerste keer een hoop vercshillende dingen gekocht, veel kleding en een paar schoenen. Toen goed geholpen en alleen bij de kassa een raar kereltje die niet zoveel zin had om te helpen.
De tweede keer ben ik slecht geholpen en kon ik het zo gezegd zelf uitzoeken terwijl het al met al om een grote aanschaf ging...
Ik heb echt het idee dat je moet weten wat je hebt en jezelf helpen, advies is iets teveel gevraagd volgens mij...
De tweede keer ben ik slecht geholpen en kon ik het zo gezegd zelf uitzoeken terwijl het al met al om een grote aanschaf ging...
Ik heb echt het idee dat je moet weten wat je hebt en jezelf helpen, advies is iets teveel gevraagd volgens mij...
Roeieber schreef:Helm moet toch tegen een stootje kunnen, nu is hij getest....
Zal wel het showmodel zijn, gewoon aangeven dat je deze niet wil.
Ik heb geen problemen met showroommodel opzich, maar een beetje fatsoenlijk inpakken is toch niet zo moeilijk? Beetje bubbelfolie of wat van die schuimvlokken en ik was tevreden geweest.
Ik heb met pinksteren gevraagd om een Cervelo r3sl met campa. Die was op dat moment niet op voorraad. Zou binnen een week er zijn en Salden zou mij dan berichten. Tot op heden nog niets gehoord. Geeft niet, genoeg anderen die wel willen leveren.
Het is natuurlijk een grote zaak, eigenlijk een soort supermarkt onder de fietswinkels. Maar vergeten aan iemand een fiets te verkopen vind ik wel erg slordig. Ik heb er al redelijk wat spullen gehaald en altijd positieve ervaringen ondanks de drukte in de winkel op dat moment. Ze zijn meestal goedkoper en hebben het grootste aanbod dus ze weten toch wel dat de klanten blijven komen denk ik.
[quote="raketmuis"]en alleen bij de kassa een raar kereltje die niet zoveel zin had om te helpen.
quote]
Nou het probleem is daar gewoon dat ze er wel veel verstand van fietsen hebben, maar klantvriendelijkheid is er ver te zoeken, een lachje verschijnt er zelden...
quote]
Nou het probleem is daar gewoon dat ze er wel veel verstand van fietsen hebben, maar klantvriendelijkheid is er ver te zoeken, een lachje verschijnt er zelden...
Ik ben er afgelopen woensdag geweest om een MTB aan te schaffen... Ik moest een kwartiertje wachten totdat ik geholpen kon worden... Ik wist precies wat ik moest hebben en ze hebben me daarna snel geholpen! Overigens moet de fiets daarna nog wel nagekeken worden! Want daar zetten ze hem alleen even snel in elkaar!
Ik wilde een nieuw frame kopen in de webshop, maar kreeg een showroom model aangeboden voor dezelfde prijs, vanweg eeen voorraadbeheer foutje (frame bleek toch niet in mijn maat aanwezig). Ik vond dat daar wel wat vanaf zou mogen t.o.v. een frame nieuw in doos, maar Salden had liever dat ik het dan bij een collega zou kopen, vanwege het demontagewerk dat hij zou moeten doen.Toen heb ik het frame elders gekocht.
Diogenes
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
-
- Forum-lid
Deze week een Centaur 2009 met 2008 shifters besteld bij Salden. Maandagmiddag bestelling geplaatst, dinsdagmorgen 07.00 betaald, dinsdagmiddag 15.45 mail ontvangen dat mijn bestelling vertrokken was en woensdag lag mijn bestelling al thuis. Crancks waren er niet bij maar dat stond op de bestelbon geschreven dat die nog kwamen.
Alles klopte ook.
Ze zijn daar dus duidelijk hun leven aan het beteren en dat wilde ik dan ook wel even zeggen.
Alles klopte ook.
Ze zijn daar dus duidelijk hun leven aan het beteren en dat wilde ik dan ook wel even zeggen.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Diogenes schreef:Ik wilde een nieuw frame kopen in de webshop, maar kreeg een showroom model aangeboden voor dezelfde prijs, vanweg eeen voorraadbeheer foutje (frame bleek toch niet in mijn maat aanwezig). Ik vond dat daar wel wat vanaf zou mogen t.o.v. een frame nieuw in doos, maar Salden had liever dat ik het dan bij een collega zou kopen, vanwege het demontagewerk dat hij zou moeten doen.Toen heb ik het frame elders gekocht.
Diogenes
In ieder geval netjes dat ze even melden dat het een showroom model zou worden. Heb je op basis daarvan alsnog een keuze kunnen maken die naar tevredenheid van beide partijen was.
Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad, niet via de webshop en niet "live" in de winkel. Bij foutjes in de verzending wel eens wat terug gestuurd. Keurig binnen een paar dagen het juiste artikel, inclusief een envelopje met geld voor de extra verzendkosten.
pinaman schreef:Ik heb met pinksteren gevraagd om een Cervelo r3sl met campa. Die was op dat moment niet op voorraad. Zou binnen een week er zijn en Salden zou mij dan berichten. Tot op heden nog niets gehoord. Geeft niet, genoeg anderen die wel willen leveren.
En.... reeds elders besteld?