Het grote OAKLEY topic
Quote: Origineel geplaatst door pjotr op 12 Februari 2007
Weet iemand waar ik lenzen en earsocks op Internet kan bestellen, of een winkel regio A'dam die ze op voorraad heeft? Dank
Ik zou zeggen, lees het topic eens een beetje terug. Die vraag is al verschillende keren gesteld.
Weet iemand waar ik lenzen en earsocks op Internet kan bestellen, of een winkel regio A'dam die ze op voorraad heeft? Dank
Ik zou zeggen, lees het topic eens een beetje terug. Die vraag is al verschillende keren gesteld.
Science of Performance!
@ Juri: Mijne is wel behoorlijk duurzaam. Op de wielerbaan viel hij een keer uit mn handen terwijl ik aan t fietsen was, ben er met zowel voor- als achterwiel vol overheen gereden (met een gewicht van 88kg). Resultaat: alleen een paar krasjes, dus niets dan lof over de M-frames!!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Misschien niet de juiste plaats, maar ik zag laatst op i-net een advertentie voor een 'M' FRAME X-LOOP. Het was een behoorlijk lage prijs dus ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken.
Zouden jullie mij adviseren om te te kopen? Ik ben nl. een beginner die geen wedstrijden rijd maar wel toertochten.
Zouden jullie mij adviseren om te te kopen? Ik ben nl. een beginner die geen wedstrijden rijd maar wel toertochten.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 13 Februari 2007
Weet iemand waar ik lenzen en earsocks op Internet kan bestellen, of een winkel regio A'dam die ze op voorraad heeft?
Dank
www.lohman.nl
LOHMAN in Amsterdam is een lbs-er, mss the Old Man in de Damstraat.
Grt MtB
Weet iemand waar ik lenzen en earsocks op Internet kan bestellen, of een winkel regio A'dam die ze op voorraad heeft?
Dank
www.lohman.nl
LOHMAN in Amsterdam is een lbs-er, mss the Old Man in de Damstraat.
Grt MtB
It's nice to be important, but it is more important to be nice.