Uiteraard op de Scott!
En ik hoop dan in mijn nieuwe teamkleding te rijden (moet deze week binnenkomen) en die is blauw (Astanablauw kleurig, lekker besmet...). Ander sinderdaad in het vertrouwde rood
Forumlid gespot
om de boel maar hier weer s op gang te trekken, zaterdag ben ik in België onze jongste Scott rijder op het forum Dafke aka David tegengekomen in Oudegem. Samen koers gereden... nog wel wat mannen van Balen BC maar niet onze junioren van hier...
[quote="maus_1990"]om de boel maar hier weer s op gang te trekken, zaterdag ben ik in België onze jongste Scott rijder op het forum Dafke aka David tegengekomen in Oudegem. Samen koers gereden... nog wel wat mannen van Balen BC maar niet onze junioren van hier...[/quote]
En? Blinkt die Scott net zo 'Pimpin in het echt als op de foto?
Jij zat btw toch in het gips. Rijd je daar gewoon koersen mee?
En? Blinkt die Scott net zo 'Pimpin in het echt als op de foto?
Jij zat btw toch in het gips. Rijd je daar gewoon koersen mee?
ze hadden het gips zo gemaakt dat ik ermee kon koersen onder de koers kreeg ik er teveel last van, en maandag terug gegaan, nu zit ik er weer tot over me pols in, en is het definitief einde seizoen, waarschijnlijk moet ik er nu daardoor nog twee extra weken in :S
Maar David zjin fiets had ik al een aantal weken eerder gezien, ik ik vind het een super fietsje! blinkt als een gek, als hij moet inschrijven en er op de fiets heen zou gaan, zou terwijl hij aan het inschrijven is de Eksters zijn fiets meenemen
Maar David zjin fiets had ik al een aantal weken eerder gezien, ik ik vind het een super fietsje! blinkt als een gek, als hij moet inschrijven en er op de fiets heen zou gaan, zou terwijl hij aan het inschrijven is de Eksters zijn fiets meenemen
-
- Forum-lid
Mooie foto, maar een beetje off-topic vermoed ik...?
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]
Ach ik denk ik leuk een topic eens op met een plaatje want buiten hardware staan er hier al zo weining plaatjes. Maar als dat onwenselijk is zal het niet meer gebeuren.
Want gezien je mod status is dit een recorded-warning. Vermoed ik...?
[/quote]
Och nee hoor, mooie plaatjes zijn altijd prima, maar ik denk dat er wel betere topics zijn om die te plaatsen. Actiefoto-topic bijvoorbeeld, maar er zijn wel meer foto topics geweest. Of start een eigen topic om je collectie te showen
Ach ik denk ik leuk een topic eens op met een plaatje want buiten hardware staan er hier al zo weining plaatjes. Maar als dat onwenselijk is zal het niet meer gebeuren.
Want gezien je mod status is dit een recorded-warning. Vermoed ik...?
[/quote]
Och nee hoor, mooie plaatjes zijn altijd prima, maar ik denk dat er wel betere topics zijn om die te plaatsen. Actiefoto-topic bijvoorbeeld, maar er zijn wel meer foto topics geweest. Of start een eigen topic om je collectie te showen
Vandaag Casran gespot in Tielt, met de duatlon aldaar. Ik was er als supporter van mijn broer die zijn eerste keer startte. Prachtige en overduidelijke winnaar met Maris en onder de indruk van de sfeer onder de atleten. Mooi hoe Benny VSL herdacht werd.
@casran. Ik had je eerst niet herkend natuurlijk. Nadien aan je vader(?) gevraagd om zeker te zijn. Mooie prestatie en mooi materiaal!
Misschien off-topic maar kan iemand mij hints/tips geven voor zo'n korte duatlon. Vooral qua voeding dan. Mijn broer had het moeilijker bij het lopen wegens verteringsproblemen en krampen. Hij eindigde wel nog mooi 31e. Hij zou zich er meer willen op toeleggen.
Zijn er interessante sites ivm duatlon?
Met dank. Timper
@casran. Ik had je eerst niet herkend natuurlijk. Nadien aan je vader(?) gevraagd om zeker te zijn. Mooie prestatie en mooi materiaal!
Misschien off-topic maar kan iemand mij hints/tips geven voor zo'n korte duatlon. Vooral qua voeding dan. Mijn broer had het moeilijker bij het lopen wegens verteringsproblemen en krampen. Hij eindigde wel nog mooi 31e. Hij zou zich er meer willen op toeleggen.
Zijn er interessante sites ivm duatlon?
Met dank. Timper
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Was niet moeilijk om hem te spotten, want ik ben vandaag bij SpEric geweest in zijn nieuwe zaak. Werd hartelijk ontvangen met koffie door Eric en zijn compagnon. Wat me vooral opviel was de kundigheid en passie waarmee Eric kan vertellen over fietsen en fietstechniek.
Momenteel stonden er nog niet zoveel fietsen, geen wonder het is een hele investering voor een starter, maar als je er in de buurt woont is het zeker de moeite waard er eens een kijkje te gaan nemen.
Je wordt er ieder geval kundig en vriendelijk geholpen, zonder dat je er iets opgedrongen wordt.
Momenteel stonden er nog niet zoveel fietsen, geen wonder het is een hele investering voor een starter, maar als je er in de buurt woont is het zeker de moeite waard er eens een kijkje te gaan nemen.
Je wordt er ieder geval kundig en vriendelijk geholpen, zonder dat je er iets opgedrongen wordt.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Vandaag, teveel om op te noemen. Bij de forumtocht op de Posbank.