Cube
-
- Forum-lid HC
Daar zijn ze bij cube inderdaad niet zo moeilijk in. Ik had in mijn elite 2004 een klein lakscheurtje bij een lasnaad. Er is toen een foto opgestuurd zonder verdere correspondentie/vragen stond er zes werkdagen later een nieuw Elite 2006 frame voor me klaar.
Voor mij de kader van de Attempt met de afmontage van de Streamer alstublieft...
Rijdt er hier iemand met een 2008 Streamer? Ben niet echt overtuigd van de kleurcombinatie, iemand foto's?
Rijdt er hier iemand met een 2008 Streamer? Ben niet echt overtuigd van de kleurcombinatie, iemand foto's?
\'06 Specialized Rockhopper Pro
\'08 Cube Agree
\'08 Cube Agree
Marijn! schreef:Eigenlijk wil ik een Streamer met het frame van de Attempt. Mooiste Cube-frame imho
De Streamer kost maar 150 euro meer dan de Attempt en heeft dan Ultegra en mooiere wielen. Toch vind ik 'm niet zo fraai met dat oranje. Op de foto's niet, maar ook in het echt niet. Misschien kan je een dealtje met de fm maken, dat hij van 2 fietsen de afmontage omwisselt..?Nicolas schreef:Voor mij de kader van de Attempt met de afmontage van de Streamer alstublieft...
Hier een fotootje van de Streamer van Mystic:
Cube Attempt \'08 .. Bell Sweep R .. Shimano R085
De Streamer kost maar 150 euro meer dan de Attempt en heeft dan Ultegra en mooiere wielen. Toch vind ik 'm niet zo fraai met dat oranje. Op de foto's niet, maar ook in het echt niet. Misschien kan je een dealtje met de fm maken, dat hij van 2 fietsen de afmontage omwisselt..?
Mja, denk niet dat dat zou lukken, het Attempt frame is toch niet los te verkrijgen, of wel?
Wellicht koop ik de Agree alu, een hele mooie fiets, één van de betere in die prijsklasse. Iemand foto's van? De zwarte dan bedoel ik, die rode is toch net iets té...
\'08 Cube Agree
\'08 Cube Agree
Dat vond ik dus ook, tot ik hem in het echt zag... maar met de zwarte is ook niks misNicolas schreef:...
Wellicht koop ik de Agree alu, een hele mooie fiets, één van de betere in die prijsklasse. Iemand foto's van? De zwarte dan bedoel ik, die rode is toch net iets té...
Marijn! schreef:Je kan ook de Attempt nemen en een spaarpotje aanleggen van de rest. Zodra er iets kapot gaat vervang je dat door Ultegra, en wat blijft werken is blijkbaar goed genoeg
Heb ik ook al aan gedacht... Wat een keuzes zeg, een fiets kiezen...
\'08 Cube Agree
\'08 Cube Agree
Ultegra is voor mensen die weten waarom 105 niet goed genoeg voor ze is.
Als je twijfelt, lekker de Attempt met 105 nemen en de rest uitgeven aan
accessoires. Want met alleen de fiets ben je er nog niet:
- afneembaar achterspatbordje
- bidonhouders
- bidons
- borstels voor cassette / tandwielen
- fietscomputer
- helm (!!)
- gereedschap / multitool
- kettingpoetser
- koersbroek lang + kort
- olie / vet / diverse smeerseltjes