vandaag weer de eerste passen gelopen na de crash van 1.5week terug, damn...een moeizame 2mijl gelopen, alles voelt stijf aan . ik denk dat ik die 10k wedstrijd in weerselo deze maand kan vergeten (doeltijd was <38 minuten). De complete loopvorm lijkt weg. dus wordt weer van bijna 0 opbouwen voor mijn gevoel
Gisteren even gezwommen en wat ijzer verplaatst in de sportschool waar ik werk, gevolgd door een (erg hete) sauna.
Andere sporten gedaan vandaag?
Vandaag van 3x per week 10.5 KM duurloop overgestapt op intervaltraining. Blokjes van 5 minuten HR 175 gevolgd door 3 minuten zeer rustig joggen op HR 140. Dit 5x herhaald. Ging helemaal niet gek en als ik de verhalen moet geloven is het goed voor de snelheid indien ik deze training wekelijks blijf doen....
Voor de Amsterdammers onder ons: zondag spinning marathon; 4 uurtjes zweten
Voor de Amsterdammers onder ons: zondag spinning marathon; 4 uurtjes zweten
Gisteravond 15km hardgelopen; fartleg (verschillende afstanden met verschillende snelheden) incluis 2 heuvels (en regen). Morgen de omloop van Monster/ter Heyde (ZH) d.i. een strandloop van 11,6 of 21 km. waarschijnlijk weer met regen.....waarom doe ik dit mij zelf toch aan??????
nulla tenaci invia est via
gister de fit4 test gelopen (5 km marsen-17kg bepakking, hindernisbaan met bgu-6min18sec, til en draag test met 40 kilo, 3 km snelmars- 17 kg bepakking, 15 km marsen-30 kg bepakking)
vandaag bijna 3 uurtjes gejogd door de bossen, ong 20a25 km
vandaag bijna 3 uurtjes gejogd door de bossen, ong 20a25 km
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 19 November 2006
Het water in het zwembad te Schijndel was heerlijk warm vanmiddag ....zeker als ik het vergelijk met de koude regen die ik in de ochtend over me heen kreeg...
Het is toch nog goed gekomen!! Ik moest vanmiddag weer het bed repareren!!
Het water in het zwembad te Schijndel was heerlijk warm vanmiddag ....zeker als ik het vergelijk met de koude regen die ik in de ochtend over me heen kreeg...
Het is toch nog goed gekomen!! Ik moest vanmiddag weer het bed repareren!!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."