Trek
Quoten: Origineel geplaatst door TrekMadone op 30 Juni 2006
Resultaat van deze upgrades.............................Fiets aanzienlijk lichter.
Voor de portemonne geldt dit natuurlijk ook!!!!
Zijn het tubewielen of clinchers? Zipp 303 of niet...
Resultaat van deze upgrades.............................Fiets aanzienlijk lichter.
Voor de portemonne geldt dit natuurlijk ook!!!!
Zijn het tubewielen of clinchers? Zipp 303 of niet...
-
- Forum-lid
Gewicht is nu exact 7,2 kilogram en het zijn inderdaad tubewieltjes. De Zipp 303.
Trek Madone 5.9 Aero, Tune Olympic Gold, Dura Ace enzovoort......en Shamalletjes
-
- Forum-lid
De Mavic ES'en wegen 1529 gram (zie WW) zonder de snelspanners. Deze Zipp's zitten zo rond de 1100 gram. Voorwiel weegt exact 477 gram.
Ik heb de Trek nog even nagewogen en kom op precies 7,1 kilogram. Dit is inclusief pedalen, bidonhouders, Polar + cadansmeter etc.
De overgang van Ultegra Triple naar Dura Ace Dubbel heeft ook een behoorlijke gewichtsbesparing opgeleverd.
Ik ben erg content met het uiteindelijke resultaat.
Greetz!
Ik heb de Trek nog even nagewogen en kom op precies 7,1 kilogram. Dit is inclusief pedalen, bidonhouders, Polar + cadansmeter etc.
De overgang van Ultegra Triple naar Dura Ace Dubbel heeft ook een behoorlijke gewichtsbesparing opgeleverd.
Ik ben erg content met het uiteindelijke resultaat.
Greetz!
Trek Madone 5.9 Aero, Tune Olympic Gold, Dura Ace enzovoort......en Shamalletjes
-
- Forum-lid
Heel erg mooi en licht !
-
- Forum-lid
Hier een foto van m'n Trek 1500:
-
- Forum-lid
kan ik begrijpen.
Heb jij geen armhouders ofzo voor je ligstuur??
Heb jij geen armhouders ofzo voor je ligstuur??