een Xl komt uit op 21 cm zadelpen wat voor een Scott zonder meer acceptabel is. Met een XXL zou dit 17 cm zijn. Beide zijn dus mogelijk.
Natuurlijk stuurt een XXL niet wezenlijk anders als een XL. Wel is het zo dat je met een Xl dieper kunt zitten (stuur kan lager en bovenbuis is korter) en naar behoefte meer druk op het stuur uit kunt oefenen (dit levert een strakker stuurgedrag op).
Ik zou mijn keuze af laten hangen van de lengte van je bovenlichaam (wat rijdt je nu) en een xl en xxl ter plaatse gaan passen (als je niet te ver van bilthoven woont: ik heb een XL en Santos wil je vast ook wel behulpzaam zijn met zijn XXL)
Scott
Ik kan een xxl frame team issue kopen (nieuw) voor 1675 euro incl cr1 vork.Het is een zwarte met gele decals en er staat ook gele tekst op de achtervork.(in de folder staat er geen tekst op de achtervork.Wat is het verschil tussen beide frames) Mischien overjarig??
Maar er staat ook een nagenoeg nieuwe team issue xl op dit moment op marktplaats en die is kompleet afgemonteerd maar weet nog niet de prijs.
Ik heb hem er wel over gemaild maar nog geen antwoord.Het is overigens wel hetzelfde frame met die tekst op de achtervork.
Maar ja ik wil eigenlijk niet dieper zieten dan 10.5 cm van bovenkant zadel bovenkant stuur.
Zal ik er toch mischien heen moeten rijden om te passen.
Maar er staat ook een nagenoeg nieuwe team issue xl op dit moment op marktplaats en die is kompleet afgemonteerd maar weet nog niet de prijs.
Ik heb hem er wel over gemaild maar nog geen antwoord.Het is overigens wel hetzelfde frame met die tekst op de achtervork.
Maar ja ik wil eigenlijk niet dieper zieten dan 10.5 cm van bovenkant zadel bovenkant stuur.
Zal ik er toch mischien heen moeten rijden om te passen.
Bedoelde inderdaad Berggeit (die al voorzien is).
Santos: je hebt mail. Overigens zou ik nooit voor een compleet afgemonteerde CR1 gaan. De frames zijn kwetsbaar en gevoelig voor juiste montage (vraag maar aan Bike_addict) en ik zou er zeker van willen zijn dat er een gekwalificeerde machanicien aan heeft gewerkt (en de lopen er zeker niet bij de verkoper van het 2005 frame.....)
Santos: je hebt mail. Overigens zou ik nooit voor een compleet afgemonteerde CR1 gaan. De frames zijn kwetsbaar en gevoelig voor juiste montage (vraag maar aan Bike_addict) en ik zou er zeker van willen zijn dat er een gekwalificeerde machanicien aan heeft gewerkt (en de lopen er zeker niet bij de verkoper van het 2005 frame.....)
-
- Forum-lid
Heb een limited frame cr1 / xl + vork + balhoofd : 2000 euro
info@pdsbikes.be
info@pdsbikes.be
Quoten: Origineel geplaatst door Scottbiker op 29 April 2006
Heb een limited frame cr1 / xl + vork + balhoofd : 2000 euroinfo@pdsbikes.be
Dat is duur zeg......
Heb een limited frame cr1 / xl + vork + balhoofd : 2000 euroinfo@pdsbikes.be
Dat is duur zeg......
-
- Forum-lid
duur ??
normale verkoopprijs is 2450 euro, frame is nieuw, is een echte limited, kan moeilijk als scott dealer een valse verkopen. Drie jaar garantie op factuur .......en inderdaad niemand werkt voor niets hé......
normale verkoopprijs is 2450 euro, frame is nieuw, is een echte limited, kan moeilijk als scott dealer een valse verkopen. Drie jaar garantie op factuur .......en inderdaad niemand werkt voor niets hé......