Quoten: Origineel geplaatst door Fast4ward op 24 Januari 2006
@erik v D
Mooie foto hoor...wel jammer dat je je remmen vasthoud in de afdaling
Tsja, het zou een kamikaze actie zijn geweest als ik dat niet deed. Daarnaast heb ik sowieso m'n handen om de remmen bij een steil stuk, dat wil dus niet zeggen dat ik echt rem.
De gezichten achter de nicknames
Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 29 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 29 Januari 2006de persoon achter "panschpieng" Je kale kop of je weelderige haardos staat er net niet op !!
Beter dat je alleen z'n helm mist, denk ik zo!
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 29 Januari 2006de persoon achter "panschpieng" Je kale kop of je weelderige haardos staat er net niet op !!
Quoten: Origineel geplaatst door Woutert op 29 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 29 Januari 2006
de persoon achter "panschpieng"
Je kale kop of je weelderige haardos staat er net niet op !!
heeft wel wat weg van van Damme ( J-C)
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 29 Januari 2006
de persoon achter "panschpieng"
Je kale kop of je weelderige haardos staat er net niet op !!
heeft wel wat weg van van Damme ( J-C)
-
- Forum-lid
Leuke foto Lazo, mooi uitzicht. Maar zou je niet eens een echt fietstenue kopen? Da's echt 100x fijner als je wat serieuzer fietst hoor...
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 04 Februari 2006
Leuke foto Lazo, mooi uitzicht. Maar zou je niet eens een echt fietstenue kopen? Da's echt 100x fijner als je wat serieuzer fietst hoor...
Ja da is in april of mei verleden jaar,nu ben ik wel beter voorzien van alles(wel ne serieuze investering allemaal).
Ja da is in april of mei verleden jaar,nu ben ik wel beter voorzien van alles(wel ne serieuze investering allemaal).
thIMG height=150 src= http://home-1.tiscali.nl/~edwinsel/pics ... e.jpg">ats me, in my dreams.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 24 Februari 2006
lazo,waar is dit precies,ga namelijk ook redelijk veel naar de ardennen en dat uitzicht trekt er heel hard op behalve het stuk dan weer waar jullie staan!(heb dan ook een race fiets)
Zo een 10 km van spa is dat
lazo,waar is dit precies,ga namelijk ook redelijk veel naar de ardennen en dat uitzicht trekt er heel hard op behalve het stuk dan weer waar jullie staan!(heb dan ook een race fiets)
Zo een 10 km van spa is dat