Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
trifox
- Forum-lid
trifox
24 mar 2009 22:41
maurice schreef:jaapie91 schreef:Volgens mij zijn het Campa Bora wielen, te zien aan de spaken van het achterwiel.
Nee hoor, FSA wielen weet ik uit betrouwbare bron!
Officieel zullen het wel FSA-wielen zijn. Maar bestudeer eens goed die foto. Dit zijn echt wel Bora's ontdaan van bestickering. Over de kwaliteit van die wielen is al genoeg geschreven. VDB zal er nog een paartje liggen hebben gehad of "Menet" zal hem ervan voorzien hebben zeker. Bora's (en tuben) zullen wel beter bollen zeker of FSA's op bandjes.
-
maurice
- Forum-lid
maurice
27 mar 2009 21:19
Het team wordt gesponsord door FSA wat de wielen betreft:
VDB heeft of een eigen setje gestoken of de stickers eraf gepeuterd (en opgesnoven ););)
Niets is wat het lijkt..
-
fiedoo
- Forum-lid HC
fiedoo
04 apr 2009 22:18
VDB wint tijdrit in frankrijk, een begin van meer?
-
roeieber
- Forum-lid
roeieber
08 apr 2009 14:37
Lekkere quote van VDB in de fiets. (pagina 9)
I Am SpeCiAliZed
-
rob74
- Forum-lid HC
-
Contact
rob74
08 apr 2009 16:15
Roeieber schreef:Lekkere quote van VDB in de fiets. (pagina 9)
inderdaad heerlijk knullig gedacht.
Ik heb vals gespeeld en ik vermoed dat de rest dat ook deed. Dus dan is alles toch weer eerlijk. Maar je weet niet zeker of de rest wel vals speelde en als ze dat al deden weet je nooit in welke mate. Die overwinning van VDB in LBL berust dus op vals spel. Maar er zijn waarschijnlijk wel meer overwinningen uit die tijd die niet zuiver op de graat waren
-
janom
- Forum-lid
janom
08 apr 2009 22:25
kunnen we dan nooit eens ophouden over doping???
Doping hoort bij topsport en wie dat ontkent is gewoon simpel!!!
Ik noem dat zelf trouwens geen doping maar gewoon een optimale medische verzorging!
Ik heb een prof die me zei epo te gebruiken (net als de hele ploeg) op tv doodleuk horen zeggen "als ik epo had gebruikt had ik net wel drie minuutjes harder gereden".
VDB heeft gewoon gelijk en is hoogstens tactloos eerlijk
-
maurice
- Forum-lid
maurice
08 apr 2009 22:37
Doping hoort helemaal niet thuis in sport en/of topsport. Nu niet, nooit niet. Dat men gebruikt heeft en dat waarschijnlijk ook altijd zal blijven doen, is een heel ander verhaal.
Dat ontkent niemand, dat is helaas een feit.
VDB heeft gelijk over zichzelf, chapeau, maar oordeelt over anderen en dat is dan weer jammer. Echter verbaasd het me niet van 'm, het lag in het verleden vaker aan iets anders dan hemzelf.
Niets is wat het lijkt..
-
delirium
- Forum-lid
delirium
09 apr 2009 12:02
maurice schreef:Doping hoort helemaal niet thuis in sport en/of topsport. Nu niet, nooit niet. Dat men gebruikt heeft en dat waarschijnlijk ook altijd zal blijven doen, is een heel ander verhaal.
Dat ontkent niemand, dat is helaas een feit.
VDB heeft gelijk over zichzelf, chapeau, maar oordeelt over anderen en dat is dan weer jammer. Echter verbaasd het me niet van 'm, het lag in het verleden vaker aan iets anders dan hemzelf.
Hij zal wel beter weten als wij waarover hij het heeft he?
Ik geloof hem als hij zoiets zegt. Ik geloof niet de renner die beweert nooit iets geprobeerd te hebben, waarmee die renner nog niet per definitie een leugenaar is he.
-
janom
- Forum-lid
janom
09 apr 2009 14:05
Beste Maurice,
fijn dat je nog zo naief kan denken en met de antidopinghype meegaat.
Ik zou willen dat de maatschappij eens echte problemen ging aanpakken!!!
Hoe kom je erbij om te zeggen dat het in het verleden vaker aan iets anders lag dan aan VDB zelf??
Zijn boek ook gelezen???
Bah! wat een kortzichtigheid weer!
-
fiedoo
- Forum-lid HC
fiedoo
09 apr 2009 14:58
VDB is eigenlijk nooit op doping betrapt ,wel op het in het bezit zijn van produkten die doperend zouden kunnen zijn. Tot daar... alle tegenstanders beschuldigen van dopinggebruikers is er natuurlijk over maar wie kan nu ontkennen dat in die tijd de toprenner die geen produkten nam echt wel een witte merel is ( is trouwens de laatste 10 jaar genoeg gebleken uit alle dopinghistories: 1 onbesproken toprenner van de laatste 10 jaar noemen is al een hele kunst).
-
ijzerenbriek
- Forum-lid
ijzerenbriek
09 apr 2009 22:18
fiedoo schreef:1 onbesproken toprenner van de laatste 10 jaar noemen is al een hele kunst).
Ik denk dat Tchmil nooit van iets verdacht is. Is lang verguisd geweest door het vlaamse publiek en zelfs voor Judas uitgescholden toen hij achter Museeuw ging in de ronde maar later in de armen gesloten toen hij de ronde dan uiteindelijk op magistrale wijze won.
Waarmee ik nu niet wil gezegd hebben dat hij zuiver reed.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
swissmoped
- Forum-lid
swissmoped
10 apr 2009 09:06
janom schreef:Beste Maurice,
fijn dat je nog zo naief kan denken en met de antidopinghype meegaat.
Ik zou willen dat de maatschappij eens echte problemen ging aanpakken!!!
Hoe kom je erbij om te zeggen dat het in het verleden vaker aan iets anders lag dan aan VDB zelf??
Zijn boek ook gelezen???
Bah! wat een kortzichtigheid weer!
Probleem met al die zondagfietsers op de diverse fora is dat ze nooit in het echte wielemileu gezeten hebben en er dus ook niets (of weinig) vanaf weten.
Dus roept men maar wat of geeft gelijk (zoals altijd) de eigen mening.