Status forumproblemen
Knop topics (onderin beeld) en dan knop timeline, rechtsboven.
Top, thanks!!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik verdenk Sanoma van een provisieregeling voor elke nieuwe tapatalk-aanmelding....havana schreef:Ik heb er in extremis maar 4,50 euro tegenaan gegooid voor Tapatalk HD voor de iPad. Zoals gezegd heb je dan via de Timeline optie de actieve topics weer in beeld.
Less is bore
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
hier ook om de haverklap weer Sanoma offline.
Dan mogen de Atos mensen in ieder geval de zoekfunctie als oorzaak wegstrepen.
Dan mogen de Atos mensen in ieder geval de zoekfunctie als oorzaak wegstrepen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
Blijkbaar had ik er nog meer smileys bij moeten zetten...GoldenRatio schreef:Dat mensen denken dat ze invloed kunnen uitoefenen door Sanoma een mailtje te schrijven, hilarisch gewoon, dan snap je echt niet hoe het werkt.
Jammer dat je je zo verheven voelt boven andere forumleden.
-
- Forum-lid
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Zolang het "Active topics" verhaal niet terug komt haak ik af.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
Heeft iemand een idee welk alternatief forum het best bezocht wordt? Ik ga voorlopig maar over naar een ander forum. Door het verwijderen van de zoekfunctie beledig je al die mensen die nuttige tips hebben gegeven, kapitaalvernietigng!
Onbegrijpelijk dat je je imago als bedrijf zo vindbaar op het internet en zo openlijk schade berokkent. Gezien de overbelasting wordt dit forum goed gebruikt en loop je als Sanoma zo flinke imagoschade op. Vooral omdat je tijdschriften ook worden verkocht omdat mensen een positieve beleving hebben bij het label.
Iemand ook een alternatief voor het blad Fiets?
Onbegrijpelijk dat je je imago als bedrijf zo vindbaar op het internet en zo openlijk schade berokkent. Gezien de overbelasting wordt dit forum goed gebruikt en loop je als Sanoma zo flinke imagoschade op. Vooral omdat je tijdschriften ook worden verkocht omdat mensen een positieve beleving hebben bij het label.
Iemand ook een alternatief voor het blad Fiets?
It's ,absolutely, without question, unequivocally, only about the bike