Mio Cyclo
ok want dat is wel erg belangrijk aangezien ik sinds kort strava heb ontdekt en het erg leuk vind om ermee te werken
Ook als ik de screenshots zie dan is het dashboard van Mio lekker vol bij de rider 50 kunnen er maar iets van 4 dingen op aangegeven worden.
En ik vind het toch wel fijn om alles tegelijk op m`n scherm te hebben zeker dingen als snelheid,hr,hoogte,tempratuur,stijgingspercentage
Teminste heeft de Mio ook tempratuur? geen verplichting maar op de Rider 20 mis ik die toch wel een beetje
Ook als ik de screenshots zie dan is het dashboard van Mio lekker vol bij de rider 50 kunnen er maar iets van 4 dingen op aangegeven worden.
En ik vind het toch wel fijn om alles tegelijk op m`n scherm te hebben zeker dingen als snelheid,hr,hoogte,tempratuur,stijgingspercentage
Teminste heeft de Mio ook tempratuur? geen verplichting maar op de Rider 20 mis ik die toch wel een beetje
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Je kan ook de temperatuur aflezen, en nog heel veel meer, max 8 per scherm.peter1981 schreef:ok want dat is wel erg belangrijk aangezien ik sinds kort strava heb ontdekt en het erg leuk vind om ermee te werken
-
- Forum-lid
en de vraag is, wat doe je met een gegeven als tempratuur?
Hoe zijn de bevindingen over het uploaden van tracks naar je computer of de server van MIO. Gaat dit vlot of langzaam...?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Claassen2501 schreef:en de vraag is, wat doe je met een gegeven als tempratuur?
gewoon intressant om te weten meer niet.
die 8 dingen tegelijk op het scherm maakt het wel leuk eigenlijk
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Je kan je gereden track via wifi uploaden naar mioshare (maak daar weinig gebruik van overigens), en het uploaden naar bijv. Strava, Endomondo en/of ridewithgps (die laatste gebruik ik ivm met het maken van tracks/routes) doe ik met USB kabeltje, dat gaat allemaal zonder problemen.body schreef:Hoe zijn de bevindingen over het uploaden van tracks naar je computer of de server van MIO. Gaat dit vlot of langzaam...?
-
- Forum-lid
Ik ben trouwens ook wel benieuwd, hoe jullie dat ding hebben vast zitten op het stuur. Bij mij blijft hij niet lekker zitten. Iemand foto?
Heb mijn Mio 505 gemonteerd op een Garmin frontmount, eerst in de houder zelf maar dan bleef de Mio niet helemaal lekker zitten als ik over klinker reed over asfalt perfect overigens. Heb nu de Mio mount op de Garmin frontmount vastgezet met 2 tyraps dit werkt goed!Claassen2501 schreef:Ik ben trouwens ook wel benieuwd, hoe jullie dat ding hebben vast zitten op het stuur. Bij mij blijft hij niet lekker zitten. Iemand foto?
Mio is overigens zelf ook bezig met een eigen frontmount, die moet binnenkort leverbaar zijn volgens Mio.
Ik heb vanmorgen de Mio 505 HC besteld. Bij hartslagmetershop.nl
Hopelijk is het pakketje morgen nog binnen, kan ik er van het weekend al mee spelen......
Lang zitten twijfelen tussen de 305 en 505. Maar mezelf kennende zou ik naar een tijdje toch met een schuin oog naar de duurdere uitvoering kijken. Dan maar in 1 keer.
Hopelijk is het pakketje morgen nog binnen, kan ik er van het weekend al mee spelen......
Lang zitten twijfelen tussen de 305 en 505. Maar mezelf kennende zou ik naar een tijdje toch met een schuin oog naar de duurdere uitvoering kijken. Dan maar in 1 keer.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
-
- Forum-lid
goed zo raassie, dat was mijn reden ook. :p
-
- Forum-lid
heeft iemand ook problemen met de wifi functie, bij mij zegt hij steeds dat ik het apparaat eerst moet registreren. Heb dit al gedaan. Voordat hij gegevens draadloos uitwisselt.
-
- Forum-lid
Meteen geprobeerd, hoe makkelijk kan het zijn?twinny schreef:Mio kan in de steun helemaal rond gedraaid worden. Dus altijd de juiste richting te zetten..
Dat is wel iets wat ik miste bij het uitpakken van de Mio, een uitgebreide handleiding. Ook de downloadbare pdf vermeldde niets over het helemaal kunnen ronddraaien.
Nou ja, voor de rest heel tevreden met de Mio!