Alles over vakanties op én met de fiets
-
jeroenbiemans
- Forum-lid
jeroenbiemans
19 jun 2013 16:45
Leuk filmpje inderdaad. Volgens
http://www.savoie-route.com/ is de Galibier nog niet helemaal geopend voor alle verkeer bij de tunnel, en ik zie dat de Madeleine ook pas sinds vandaag of gisteren open is.
-
rikkert
- Forum-lid
rikkert
19 jun 2013 16:59
Gaaf, straks met de Marmotte (ga ervan uit dat ioe dan open is) rij je dus over een hele witte Galibier. Jammer dat ik m niet rijd. een van mijn mooiste Alpenritten was over een net geopende Croix de Fer. Prachtig.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
JFKE
- Forum-lid
JFKE
19 jun 2013 17:23
Als ik het goed gezien heb maandagochtend, stonden de borden voor de Galibier op groen
-
janthemaster
- Forum-lid
janthemaster
19 jun 2013 23:37
Ik heb mij ingeschreven via alpedhuezfietsreizen. Via hun heb ik al een startnummer gekregen maar als ik dan op de site kijk van sportcommunacation dan vind ik mezelf niet meer terug.
Zijn hier meer mensen die deze ervaring hebben. Ik heb ze zelf ook gemaild maar geen reactie gehad.
-
jeroenbiemans
- Forum-lid
jeroenbiemans
20 jun 2013 00:12
janthemaster schreef:Ik heb mij ingeschreven via alpedhuezfietsreizen. Via hun heb ik al een startnummer gekregen maar als ik dan op de site kijk van sportcommunacation dan vind ik mezelf niet meer terug.
Zijn hier meer mensen die deze ervaring hebben. Ik heb ze zelf ook gemaild maar geen reactie gehad.
Zie eerdere berichten hier en het stond volgens mij ook expliciet in de nieuwsbrief van Alpedhuez fietsreizen, op de lijst van sportcommunication ontbreken elk jaar degenen die ingeschreven hebben via de verschillende operators (zoals AdHfietsreizen). Als je een startnummer hebt dan zit je goed, op mijn mails reageerden ze overigens wel.
Als het goed is komt er binnenkort nog een laatste nieuwsbrief (zo gaven ze aan in hun laatste reply op mijn mail eerder deze week)
-
jeroenbiemans
- Forum-lid
jeroenbiemans
20 jun 2013 00:15
JFKE schreef:Als ik het goed gezien heb maandagochtend, stonden de borden voor de Galibier op groen
Op
http://www.savoie-route.com/ staat de Galibier nu ook op groen. Nu alleen nog hopen op goed weer !
-
janthemaster
- Forum-lid
janthemaster
20 jun 2013 14:05
Jeroenbiemans bedankt voor je reactie.. Ik heb inderdaad een rugnummer maar ik heb nog niet gehoord of de medische verklaring is binnengekomen en goedgekeurd.
Ik heb nog steeds geen reactie op mijn mails die kant op.
-
timofietst
- Forum-lid
timofietst
20 jun 2013 14:18
jeroenbiemans schreef:JFKE schreef:Als ik het goed gezien heb maandagochtend, stonden de borden voor de Galibier op groen
Op
http://www.savoie-route.com/ staat de Galibier nu ook op groen. Nu alleen nog hopen op goed weer !
"Interdit aux cyclistes" staat er als je over het groene icoontje bij de Galibier gaat met je muis. Ik denk dat ze het fietspad nog sneeuwvrij moeten maken
-
53x11
- Forum-lid HC
53x11
20 jun 2013 14:42
^Dat, of alleen het tunneltje 1 km onder de top is nog maar open (en de weg daar overheen nog niet) en daar mogen dacht ik geen fietsers door officieel
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me."
T.Krabbé
baanfiets kopen?
-
jeroenbiemans
- Forum-lid
jeroenbiemans
20 jun 2013 18:25
janthemaster schreef:Jeroenbiemans bedankt voor je reactie.. Ik heb inderdaad een rugnummer maar ik heb nog niet gehoord of de medische verklaring is binnengekomen en goedgekeurd.
Ik heb nog steeds geen reactie op mijn mails die kant op.
Je kunt ook op hun website kijken, als je inlogt met je gegevens kun je de status van je order zien, die is voor mij vandeweek na het opsturen veranderd naar "Medische verklaring ontvangen". Ik kreeg ook een automatisch gegenereerd mailtje van die statusverandering trouwens. Als je echt geen mailcontact krijgt zou ik even proberen te bellen.
-
kxlight
- Forum-lid HC
kxlight
20 jun 2013 18:28
53x11 schreef:^Dat,
of alleen het tunneltje 1 km onder de top is nog maar open (en de weg daar overheen nog niet) en daar mogen dacht ik geen fietsers door officieel
Lijkt mij inderdaad een logische conclusie.
-
tnieuw
- Forum-lid
tnieuw
21 jun 2013 10:28
Ik zit vanaf 29-6 in Briançon en omgeving voor een week en de Galibier is een van de tochten die we willen maken. Hield daarvoor de situatie in de gaten via
http://www.inforoute05.fr/wir3/circulation.html. Deze gaf donderdag aan dat de weg open is dus neem aan ook het laatste stuk na de tunnel.