Vandaag gefietst in 2013
- robbebopper
- Forum-lid HC
http://www.verzetjedeurne.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag namens mijn club "TC 't verzetje", een van de vier organiserende verenigingen, de nieuwe mountainbikeroute in de gemeente Deurne gefietst.
Ik ging voor de lange tocht, waarbij alle routes van de gemeente aan elkaar geknoopt waren. Alles bij elkaar toch 78 kilometer! Met heen- en terugreis toch ruim 100km op de teller.
Een aanrader voor mensen uit de regio. Goed uitgepijld, technische passages, langere stukken door de weilanden, verbindingsroutes via de weg, kortom afwisselend.
Vandaag namens mijn club "TC 't verzetje", een van de vier organiserende verenigingen, de nieuwe mountainbikeroute in de gemeente Deurne gefietst.
Ik ging voor de lange tocht, waarbij alle routes van de gemeente aan elkaar geknoopt waren. Alles bij elkaar toch 78 kilometer! Met heen- en terugreis toch ruim 100km op de teller.
Een aanrader voor mensen uit de regio. Goed uitgepijld, technische passages, langere stukken door de weilanden, verbindingsroutes via de weg, kortom afwisselend.
Ik heb vandaag ook weer een duurtraining gereden, Voor het eerst sinds maanden weer op de zomerfiets. Hij dartelde wel een beetje
totaal kwam ik op 111,5km
totaal kwam ik op 111,5km
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Vandaag ongeveer 108 km rondom Apeldoorn gefietst. Het was de eerste tweetride die we organiseerden vanuit ons Cycle for hope Team. Het was wel wat frisjes, maar dat mocht de pret toch zeker niet drukken! Lekker gefietst met een leuke groep mensen.
Start was bij Omnisport
Klaarmaken voor vertrek
Start was bij Omnisport
Klaarmaken voor vertrek
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Cancellara ...
-
- Forum-lid
Vanochtend 70 km door N/NW-Groningen gedaan. Lekker voorjaarszonnetje, en ontzettend veel fietsers tegengekomen. Route was: Groningen-Bedum-Warffum-Den Andel-Wehe den Hoorn-Saaksum-Aduarderzijl-Garnwed-Groningen. Nog een leuk nieuw fietspad ontdekt in de buurt van Wehe den Hoorn.
Vanochtend was het nog grijs, mistig en fris. Toch de atb gepakt en over de soestduinen, amersfoort, den treek, austerlitz gereden. Heerlijk om bijna 3,5 uur door het bossen te rijden. Veel single trackjes. Zelfs nog een aantale nieuwe.
Veel andere atb-ers gespot.
Veel andere atb-ers gespot.
Lekker rondje Ringvaart, al was het briesje toch steviger dan ik thuis vermoedde. Op Strava rijd ik op een deeltraject 31 km/u, ben ik nr 380 van de 614 resultaten op dat traject... Snelste rijdt 46,8 km/u, zal wel op de brommer zijn geweest. Was stuk minder koud dan gisteren, ook de nodige onrustige watervogels. Met het naderen van de lente willen toch die lichaamssappen naar buiten. O ja, twee recreanten met korte broek en korte mouwen met een mooi setje rode ledematen tot gevolg.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Ondanks een kater en 5 uur slaap ook maar vertrokken voor een ritje. Het weer werkte eindelijk eens mee, hele stukken zonder handschoenen kunnen rijden. Ook nog een korte broek gespot, maar dat leek me toch wel heel veel van het goede.
Groningen - Dorkwerd - Feerwerd - Saaksum - Zuurdijk - Zoutkamp - Ulrum - Niekerk - Electra - Oldenhove - Groningen. Goed voor 80 km.
Groningen - Dorkwerd - Feerwerd - Saaksum - Zuurdijk - Zoutkamp - Ulrum - Niekerk - Electra - Oldenhove - Groningen. Goed voor 80 km.
@bluv107:
Hoezo brommer?
Als je een keer wind mee hebt haal je met een beetje door trappen makkelijk 46,8.
Ik weet niet hoe lang dat deel traject is, maar moet kunnen.
Hoezo brommer?
Als je een keer wind mee hebt haal je met een beetje door trappen makkelijk 46,8.
Ik weet niet hoe lang dat deel traject is, maar moet kunnen.