Castelli Gabba shirt, ademend en regenbestendig ?
Dank je wel Martin, ik heb vanavond de LM versie binnen gekregen. Twijfel of ik hem nu al ga dragen voor mijn woon-werk ritjes. 's Ochtends gaat dit denk ik prima met de temperaturen maar ben toch bang dat het wat later in de middag nog te warm is...
Vandaag voor het eerst de Gabba 2 lange mouw aangehad. Ideaal! Met dun ondershirt met korte mouw was het gewoon warm. Voor de winter dik warmte shirt klaar liggen. Heb voor de veiligheid een geel jasje gekozen. Tijdens mijn tocht viel het me pas op hoeveel mensen dit jasje aan hebben.
Apex Aerodyn R8070 (2018)
ruudbosch schreef:Dank je wel Martin, ik heb vanavond de LM versie binnen gekregen. Twijfel of ik hem nu al ga dragen voor mijn woon-werk ritjes. 's Ochtends gaat dit denk ik prima met de temperaturen maar ben toch bang dat het wat later in de middag nog te warm is...
Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van uitproberen toch? Misschien valt het wel mee en misschien zweet je je wel een ongeluk. Maar dan kun je wel je nieuwe shirt aan morgen!
Ik ben overigens wel benieuwd of er al meer mensen in hun LM-versie rijden, of dat ik gewoon een koukleum ben
Haha, ben jij helderziend? Je hebt m'n vraag al beantwoord voordat ik 'm stellen konBartmans schreef:Vandaag voor het eerst de Gabba 2 lange mouw aangehad. Ideaal! Met dun ondershirt met korte mouw was het gewoon warm. Voor de winter dik warmte shirt klaar liggen. Heb voor de veiligheid een geel jasje gekozen. Tijdens mijn tocht viel het me pas op hoeveel mensen dit jasje aan hebben.
Vanmorgen mijn woon-werk ritje in m'n nieuwe gabba LM gereden. Dun ondershirtje met korte mouwen eronder. De Gabba is precies wat ik ervan hoopte! Wat een fijn ding zeg. Geen moment koud gehad en ook geen moment te warm.
Benieuwd of dat vanmiddag op de terugweg ook nog zo is...
Dat laatste ben ik wel benieuwd naar. Want mijn WW kleding die ik gisteren ochtend aan had was net te weinig en 's middags net te veel.ruudbosch schreef:Vanmorgen mijn woon-werk ritje in m'n nieuwe gabba LM gereden. Dun ondershirtje met korte mouwen eronder. De Gabba is precies wat ik ervan hoopte! Wat een fijn ding zeg. Geen moment koud gehad en ook geen moment te warm.
Ik ook,want dan koop ik ook een variant.dickw schreef:Dat laatste ben ik wel benieuwd naar. Want mijn WW kleding die ik gisteren ochtend aan had was net te weinig en 's middags net te veel.ruudbosch schreef:Vanmorgen mijn woon-werk ritje in m'n nieuwe gabba LM gereden. Dun ondershirtje met korte mouwen eronder. De Gabba is precies wat ik ervan hoopte! Wat een fijn ding zeg. Geen moment koud gehad en ook geen moment te warm.
Begint toch aardig fris te worden voor arm-been stukken
Specialized Diverge Axs