Bora Ultra 50
Ik was vandaag bij Hopmas. Daar zag ik de 35mm Bora One Clincher hangen. Erug mooi, maar toch de test in Fiets heeft mij nog meer richting alu remrand gebracht.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik wacht dus tot ik de de Bright Label versie (met zwarte bandjes ) te pakken kan krijgen, waar heb jij ze gekocht?Mieska schreef:
Stickertje bij het voorwiel is uiteraard verwijderd!
-
- Forum-lid HC
De Bora's gaven ook geen krimp tijdens de extreme rem test!MarcFaFo schreef:Ik was vandaag bij Hopmas. Daar zag ik de 35mm Bora One Clincher hangen. Erug mooi, maar toch de test in Fiets heeft mij nog meer richting alu remrand gebracht.
Ik heb er nu ook zo'n 500 kilometer mee gereden en ben zeer tevreden over de wielen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- boswielrenner
- Forum-lid
Campa maakt top wielen. Of het nu tubes of clinchers zijn. Het is niet goedkoop en Campa is traag op het carbon clincher feest aangekomen, maar als ze er eenmaal zijn, dan zijn hun producten goed.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Nee man, deze zijn veel mooier!daniel1975 schreef:Psst....zwarte bandjes
(Heb ze zelf ook om mijn assaults liggen)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Haha zo zie je maar, smaken verschillen. Ik vind deze banden ook erg mooi.
Alleen behoorlijk lek gevoelig. Rij ik met een grand prix band misschien 1 of 2x per jaar lek. Met deze banden 1 of 2x per maand lek.
De wielen heb ik ook bij Hopmans vandaan. Stonden in bestelling. Volgens mij ook de goedkoopste aanbieder.
Het remmen met deze wielen is echt een genot. Het remt direct, letterlijk zonder slag of stoot, alsof je met een aluminium remrand remt. En krijg je (vind ik) ook nog een mooi rem geluid bij.
Alleen behoorlijk lek gevoelig. Rij ik met een grand prix band misschien 1 of 2x per jaar lek. Met deze banden 1 of 2x per maand lek.
De wielen heb ik ook bij Hopmans vandaan. Stonden in bestelling. Volgens mij ook de goedkoopste aanbieder.
Het remmen met deze wielen is echt een genot. Het remt direct, letterlijk zonder slag of stoot, alsof je met een aluminium remrand remt. En krijg je (vind ik) ook nog een mooi rem geluid bij.
Wat mij wel verbaasd is dat Campagnolo nu pas met de clincher versie komen van de Bora wielen. Ze hebben n.l. de techniek al jaren onder de knie voor wat betreft clinchers met de Hyperon wielen. Ik had ze al onder mijn Pinarello in 2008 dus waarom, zeg me waarom Campagnolo, heb je de wielerliefhebber zo laten wachten....boswielrenner schreef:Campa maakt top wielen. Of het nu tubes of clinchers zijn. Het is niet goedkoop en Campa is traag op het carbon clincher feest aangekomen, maar als ze er eenmaal zijn, dan zijn hun producten goed.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Het schiet nog steeds niet erg op. M'n dealer kwam vandaag met de mededeling dat bij één van zijn verdelers een setje Ultra's op voorraad was, precies in de uitvoering die ik wens (Bright, met Shimano body). Ik heb er een half dagje over nagedacht en toen besloten dat ik het doe. Ik moest er wel fors voor bijbetalen dus ik voel me een beetje een boswielrenner maar heb het dan toch gedaan.
Waarschijnlijk donderdag of uiterlijk vrijdag in mijn bezit.
Waarschijnlijk donderdag of uiterlijk vrijdag in mijn bezit.
- boswielrenner
- Forum-lid
Ga je geen spijt van krijgen Frank
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid