Gravel-racers
Deze is er nu ook in gelimiteerde oplage uitsluitend voor Rapha RCC leden! Altijd weer leuk om te zien hoe de Rapha marketing machine dit weer aanpakt.
Overigens in een ander topic ook al vermeld. De Open Up (in oranje) was bij mij liefde op het eerste gezicht. Echt een geweldig mooie fiets.
h
Overigens in een ander topic ook al vermeld. De Open Up (in oranje) was bij mij liefde op het eerste gezicht. Echt een geweldig mooie fiets.
h
o'7o
Jammer van dat gezwel linksonder het bracket.
Dat gezwel valt toch onder de crank. Google maar eens op de fiets. Ik vind het alles behalve storend.
Het gezwel zit niet prominent bovenop de fiets zoals de speci veng vias. Waar ze het woord balhoofd iets te letterlijk hebben genomen.
Het gezwel zit niet prominent bovenop de fiets zoals de speci veng vias. Waar ze het woord balhoofd iets te letterlijk hebben genomen.
o'7o
-
- Forum-lid
Mooi frame.
Maak joe woar
Prachtige fiets! Ik heb um proefgereden met brede sloffen in een bosje net buiten Amersfoort. Uiteindelijk paste de geo mij niet en ben ik bij een NINER BSB terechtgekomen, maar het comfort van brede tubeless sloffen in een licht frame was super.
Gerard Vroomen heeft dat herhaald bij de 3T Exploro.
Een aero gravelracer.
Een aero gravelracer.
Ik heb hem staan, de Open UP., in oranje. Fijne fiets als alleskunner, blinkt in niks echt uit. Is de ideale fiets om als enige fiets mee te nemen op vakantie in de bergen, met 2 sets wielen. Wat slapjes aan het balhoofd. Voor mijn gebruik is het een mooie winterbike die ook van de verharde weg mag afwijken (ik heb 2 wielensets, 1 weg met 32mm banden en 1 27.5 MTB met Schwalbe Thunder Burts). Heel mooi materiaal, met zeer kwetsbare lak.
Kwetsbare lak voor een fiets welke o.a geschikt is voor off road/gravel in deze prijsklasse zou voor mij een dikke no go zijn. Jammer, verder een super mooie fiets.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Deze week mijn nieuwe speeltje op mogen halen. Officieel een cyclocrosser, maar gaat ingezet worden als allroader/gravelracer. Momenteel met Conti Sportcontact bandjes. Maar die ga ik, samen met de stuurpen, nog wisselen voor wat anders.
Morgen maar eens uitgebreid testen
Morgen maar eens uitgebreid testen
-
- Forum-lid
Ziet er mooi uit!