Garmin Varia bike radar ja of nee
-
- Forum-lid HC
Meestal niet, staan er geen yt filmpjes dat je dit zelf kunt?
Dat heb ik bv met de edge 1000 gedaan en leyzne lamp
Dat heb ik bv met de edge 1000 gedaan en leyzne lamp
Zelfde kom ik regelmatig voorloonatik schreef: ↑07 dec 2022 22:05 Ik heb laatst de 515 gekocht en viel mij op dat de aan/uit knop niet meer echt klikt als ik hem indrukt. Kan mij niet herinneren dat dit zo was eerst of vergis ik mij? Kan hem nog wel gewoon aan/uit zetten maar voel zeg maar geen knop meer die je in drukt. Als dit niet hoort stuur ik hem op voor garantie. Net maandje of 2 oud.
Al paar x de Garmin FAQ gevolgd met succes:
https://support.garmin.com/en-US/?faq=t ... JZoPV64eR8
Lamp doet ook nog altijd goed zijn werk.
-
- Forum-lid
Ook hier geen werkende knop. (Varia 515) Apparaat nog maar 3x gebruikt. Procedure (afspoelen onder warm water) meerdere keren geprobeerd. Geen succes. Gaat terug.
Wat bedoel je precies met geen geen succes? Geen klik? Of gaat het toestel niet aan? Ook niet als je lang blijft drukken?HarryuitHilversum schreef: ↑13 dec 2022 21:43 Ook hier geen werkende knop. (Varia 515) Apparaat nog maar 3x gebruikt. Procedure (afspoelen onder warm water) meerdere keren geprobeerd. Geen succes. Gaat terug.
-
- Forum-lid
Geen klik. Toestel gaat kort aan en daarna uit. Defect dus.
Wat doet het toestel als je die verbind met een PC? Misschien is er een update beschikbaar, die hem weer tot keven brengt. Kan ook zijn dat het gewoon stuk is hoor.HarryuitHilversum schreef: ↑14 dec 2022 14:44 Geen klik. Toestel gaat kort aan en daarna uit. Defect dus.
Nou ik heb de nieuwe binnen en deze klikt zeker wel. Gaat ook veel fijner aan/uit. Vorige moest ik echt hard drukken. Wel gek dat de meeste dit normaal vinden. De oude gaat retour.
Giant Defy Advanced Pro 1
Bulls Copperhead 3 29
Isaac Force
Bulls Copperhead 3 29
Isaac Force