Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

La Passione CC

NoChain
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 04 sep 2011 20:18

NoChain 13 jun 2024 21:23

roelw schreef: 12 jun 2024 20:59 Reactie van La Passione op Instagram 1 week geleden op de vraag of ze ermee gaan stoppen:

Thank you for your fair question. No we are just reviewing our policies a bit and clearing out our stock. In the coming months we will restart the usual launches of new collections as we have always done.
Laten we hopen dat het waar is, al ontkent quasi elk bedrijf dat ze in de problemen zitten tot het moment dat ze failliet zijn :).
Ik denk dat we wel kunnen zeggen dat dit geen standaard uitverkoop is, in volle zomerperiode geen kledij meer op stock hebben in courante maten. Maandenlang niks op je social media zetten.
Ik heb geen andere info en hoop oprecht dat het niks is, maar dat het nogal merkwaardig is valt moeilijk te ontkennen.

Seriph
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 25 jul 2014 13:21

Seriph 14 jun 2024 09:09

Ik heb mijn spulletjes mogen ontvangen gisteren. Mooi spul hoor. Even snel gepast en het zit goed. De bovenstukken hadden misschien een maatje kleiner gemogen maar dat zijn een regen jersey en een lange mouwen jersey dus daar gaat nog kleding onder. En dat hoeft van mij niet zo strak.

In het weekend maar een ritje plannen om ze te kunnen dragen.

roelw
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 27 jul 2010 12:20

roelw 14 jun 2024 09:45

NoChain schreef: 13 jun 2024 21:23
roelw schreef: 12 jun 2024 20:59 Reactie van La Passione op Instagram 1 week geleden op de vraag of ze ermee gaan stoppen:

Thank you for your fair question. No we are just reviewing our policies a bit and clearing out our stock. In the coming months we will restart the usual launches of new collections as we have always done.
Laten we hopen dat het waar is, al ontkent quasi elk bedrijf dat ze in de problemen zitten tot het moment dat ze failliet zijn :).
Ik denk dat we wel kunnen zeggen dat dit geen standaard uitverkoop is, in volle zomerperiode geen kledij meer op stock hebben in courante maten. Maandenlang niks op je social media zetten.
Ik heb geen andere info en hoop oprecht dat het niks is, maar dat het nogal merkwaardig is valt moeilijk te ontkennen.
Inderdaad.
Ik lees hier dat er in 2019 geinvesteerd werd en in 2021 dus opnieuw 7m€: https://www.bicycleretailer.com/interna ... a-passione
ik vrees dat het geld op is om nieuwe collecties te lanceren en ze op zoek zijn naar vers kapitaal.
Het zou jammer zijn. ik heb er redelijk veel van gekocht omdat de ontwerpen sober zijn en prijs/kwaliteit was altijd wel in orde.

Gebruikersavatar
gurb
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 31 mar 2005 22:33

Gebruikersavatar gurb 14 jun 2024 11:00

Ik heb redelijk wat shirtjes van ze, en kijk ook regelmatig of ze nog wat nieuws hebben voor me. Maar het is al tijden dezelfde eenkleurige collectie. Ben benieuwd of ze nog ergens mee gaan komen dan.

roelw
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 27 jul 2010 12:20

roelw 14 jun 2024 18:34

gurb schreef: 14 jun 2024 11:00 Ik heb redelijk wat shirtjes van ze, en kijk ook regelmatig of ze nog wat nieuws hebben voor me. Maar het is al tijden dezelfde eenkleurige collectie. Ben benieuwd of ze nog ergens mee gaan komen dan.
Dat is het leuke. Zo lang de kleuren maar mooi zijn. Er zijn genoeg andere merken die collecties met prints of grote letters of veelkleurige shirts aanbieden.

Gebruikersavatar
fietsslak
Forum-lid
Berichten: 487
Lid geworden op: 16 jun 2016 13:21

Gebruikersavatar fietsslak 14 jun 2024 21:37

Ik hoop ook op een ‘herbezinning’ . Ik heb redelijk wat spul van ze. Erg tevreden met de broeken en relatief tijdloze shirts.
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent

roelw
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 27 jul 2010 12:20

roelw 18 jun 2024 11:21

Ik zag dat gisteren iemand op IG gepost had dat hij/zij de uitleg van La Passione over de aanpassing van de policies niet geloofde, dat er misschien wel meer aan de hand was om zo maar enkele collecties over te slaan, dat enkele maanden wel erg lang is om policies aan te passen en dat er begin dit jaar ook al gezegd werd dat er binnen enkele weken 'meer nieuws' zou komen.
De post is nu verwijderd (door La Paasione zelf?).

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27732
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 18 jun 2024 11:53

Hmmz dat ziet er niet goed uit. Jammer, ik ben ook tevreden klant!

Plaats reactie