Forumrit Drenthe, zondag 14 augustus 2016
-
- Forum-lid
Gastheerg schreef: Goeie zin in - vandaag en morgen nog druk - maar probeer dit topic als voorpret toch een beetje te volgen.
TOT ZONDAG!
Ik heb er ook zin in. De mouwtjes kunnen zondag wel uit, denk k.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ehhmmm......waar is de chickenrun?
Less is bore
Daar rijden ze opdaniel1975 schreef:Ehhmmm......waar is de chickenrun?
De strook zelf is echt grhwelijk..........
Ik vraag me af waar yuri hem zijn bier heeft gescoord. Hijzelf ontkent namelijk door te zeggen dat ie alleen Heineken getankt had in het HHH.
Zaterdagavond heb ik nog een feestje, dus die 25km/h gemiddeld komt goed. Sowieso als ik de chickenrun kan volgen.
Zaterdagavond heb ik nog een feestje, dus die 25km/h gemiddeld komt goed. Sowieso als ik de chickenrun kan volgen.
older Budweiser
- daniel1975
- Forum-lid HC
En ja hoor: last minute verandert het weer.
"Morgen begint de dag overal bewolkt met in de loop vd dag vanuit het westen opklaringen. In het noorden en oosten mogelijk een enkele bui"
Je krijgt toch de schijt van die lui die een week lang aangenaam zonnetje-wolkje afgeven?
"Morgen begint de dag overal bewolkt met in de loop vd dag vanuit het westen opklaringen. In het noorden en oosten mogelijk een enkele bui"
Je krijgt toch de schijt van die lui die een week lang aangenaam zonnetje-wolkje afgeven?
Less is bore
-
- Forum-lid
Dat valt wel mee, die ene bui valt waarschijnlijk bij havana in Stad. Niet in Spier en omstreken.
Voor de kijkers: rechts...
daniel1975 schreef:Ehhmmm......waar is de chickenrun?
Voor de kijkers: rechts...
Toch maar hard fietsen dan?Weerbericht KNMI: Morgenochtend begint op veel plaatsen nevelig met wolkenvelden. Vooral in het zuiden komt de zon er ook geregeld aan te pas. In het noordoosten en oosten is in de middag een bui mogelijk.
Veni. Vidi. Fietsie.