Giro 2017
- daniel1975
- Forum-lid HC
En dat kan de Giro wel eens mooi doen worden. Hopen dat er nog een man of 5-6 denkt op het podium te komen, dan gaat er gekoerst worden. Sowiso gaan ze TD onder druk zetten na dinsdag. Ongeacht of hij in het rose rijdt of niet.
Less is bore
Sky en Orica kunnen vandaag flink aan de bak om mooie aanvalsplannen te verzinnen waarmee ze nog heel bepalend kunnen gaan worden voor het AK. Nu hebben we van Sky nog nooit echt een tactisch meesterplan gezien, maar Orica heeft al eerder aanvallend gereden in grote rondes.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sky hoefde ook nooit tactisch te zijn. Als je knechten van het niveau kopman zijn hoef je alleen maar heel hard te fietsen als ploeg.
Less is bore
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Ik vond de Vuelta niet consistent. Doordat hij niet als favoriet gold tijd pakken en vervolgens best veel verliezen. Nu is zijn positie anders.de zwarten schreef: ↑14 mei 2017 22:05
En Dumoulin heeft toch consistent rondegedrag laten zien in de Vuelta 2015? Feit dat hij zonder ploeg zat heeft hem in de laatste bergrit de das omgedaan, maar tot dan was hij zeer consistent. Ik zie hem hoog eindigen in deze Giro, maar hij gaat Kelderman wel missen om bergop tempo te maken als hij roze pakt en zijn ploeg moet laten werken.
Tot nu toe komt Dumoulin op mij over als top in de eerste anderhalve week en wordt het daarna minder. Maargoed ik krijg liever geen gelijk zo is het ook
Ik verwacht morgen een groot verschil mede door de rustdag die ertussen zit. Net zogoed als ik volgende week dinsdag enorme verschillen verwacht, want movistar gaat echt zo,n zelfde truc uithalen als een paar jaar geleden op zo,n gelijkwaardige rit en dan hebben Dumoulin en Mollema hopelijk elkaar nog, maar geen ploeggenoten meer.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan moeten D en M wel beter samenwerken dan gisteren.....
Less is bore
Gisteren was het gewoon ieder voor zich, op zo'n berg moet je de schade zien te beperken en Mollema deed wat ie kon met aanklampen.
Hooguit als ze in een dal geisoleerd komen te zitten kunnen ze misschien nog wat aan elkaar hebben.
Hooguit als ze in een dal geisoleerd komen te zitten kunnen ze misschien nog wat aan elkaar hebben.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Precies, Mollema moest aanklampen en dat deed hij weer prachtig lelijk. Dumoulin begon zich er op een gegeven moment aan te ergeren en toen heeft ie een gaatje laten vallen naar Pinot en is daar vervolgens naartoe gesprongen terwijl Mollema niet kon volgen. Daarmee heeft hij tijd gepakt op Mollema, dus was het nuttig. Ze rijden ondanks dat het Nederlanders zijn ook gewoon tegen elkaar natuurlijk.
-
- Forum-lid HC
Wat heb je dat lelijke aanklampen toch weer prachtig omschreven .
Je kon aan alles merken dat Mollema op de limiet zat. Niet erg onlogisch aangezien zelfs Nibali op (misschien zelfs wel over) de limiet reed. De irritatie van TD zal daarom na de finish direct wel weer vergeten zijn.
Het beloofd veel goeds in ieder geval. Ik hoop nog op een sterke 3e week van Mollema en ook dat TD er niet al te hard door heen zak. Een top 5 positie zou al heel mooi zijn voor één van die twee, een podium zou geweldig zijn!
Eigenlijk best wel vreemd. Ik zag Nibali met de onderarmen op het stuur achter Quintana aan gaan en dacht van "WOW! Die voelt zich goed en rijdt makkelijk"
Iets is er met Nibali mis gegaan. Klopje of toch iets te veel in het rood?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock