Apex
-
- Forum-lid
Zijn er eigenlijk meer leden die op een Vektor rijden, zie maar weinig foto's hier op het forum van dit model.
Nu het "lange" wachten aangebroken is ben ik toch wel benieuwd naar de ervaringen en foto's van andere Vektor rijders !
Nu het "lange" wachten aangebroken is ben ik toch wel benieuwd naar de ervaringen en foto's van andere Vektor rijders !
Jazeker, sinds juni 2016 rijd ik op een Vektor. Ook mechanische remmen met DA9000 groep (overgezet van mijn vorige Giant TCR SL). En gebruik, afwisselend, de Quasar QS4 of een Ksyrium Elite wielset. Ik ben behoorlijk tevreden met de fiets. Ik ben nog wel nog steeds aan het zoeken naar de juiste fietshouding/afstelling. Ik blijf het lastig vinden om "lekker" op de fiets te zitten. Ik rijd bij voorkeur op mijn TT fiets, gek genoeg.heuvelrug-rider schreef: ↑09 sep 2017 20:58 Zijn er eigenlijk meer leden die op een Vektor rijden, zie maar weinig foto's hier op het forum van dit model.
De Vektor is heerlijk licht. Met een XL frame en geheel rijklaar 7,55 kg. Ik vind het frame een gaaf design hebben. Het houdt een beetje het midden van een aero frame en een allround frame. Ook wel een beetje BMC achtig met wat fantasie.
Ik ervaar de Vektor wel als een koersfiets en niet zozeer als een endurance. Het frame is behoorlijk hard en stijf. Uitkijken met obstakels en grote boomwortels onder het asfalt!
Om die reden rijd ik met 25mm en wat lagere druk in de banden.
Veel plezier van je Vektor gewenst
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Overigens rijd ik zeer regelmatig over de Heuvelrug, dus kijk goed om je heenheuvelrug-rider schreef: ↑09 sep 2017 20:58 Zijn er eigenlijk meer leden die op een Vektor rijden, zie maar weinig foto's hier op het forum van dit model.
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Hoi Kuota71,
Ultegra 8070 is dus leverbaar bij CC53-11. Alan zei een paar weken terug dat de groep pas eind oktober beschikbaar zou zijn. Misschien kan ik mij Aerodyne binnenkort ook verwelkomen. Mooie fiets trouwens. De mijn is bijna hetzelfde: donkerrood ipv wit. De zwarte details heb ik ook.
Ultegra 8070 is dus leverbaar bij CC53-11. Alan zei een paar weken terug dat de groep pas eind oktober beschikbaar zou zijn. Misschien kan ik mij Aerodyne binnenkort ook verwelkomen. Mooie fiets trouwens. De mijn is bijna hetzelfde: donkerrood ipv wit. De zwarte details heb ik ook.
Ziet er goed uit. Prijs je gelukkig. Een van de weinige fietsen met R8070 in Nederland. Rest mag nog wachten tot het officieel uitgeleverd gaat worden.
Zag hem ook voorbij komen bij CC53/11 op Facebook. Heb je nou voor een quick release sluiting?
Zag hem ook voorbij komen bij CC53/11 op Facebook. Heb je nou voor een quick release sluiting?
Apex Aerodyn R8070 (2018)