Nou laten we zeggen we give it a shot....
Helaas moet ik nu wel Garmin Connect verlaten... Dat vind ik wel minder en zwaar slikken!
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik heb ook nog een Garmin vivoactive dus blijf nog even op Garmin Connect. Synchroniseren kan via tapiirik.com
Voorheen kon je de Elemnt ook automatisch synchroniseren met Garmin Connect, echter Garmin zag de kwaliteiten van de producten van Wahoo en heeft toen de toestemming voor toegang tot Connect ingetrokken.
Is ansich natuurlijk wel logisch, GC is voor niks en herbergt als je het goed vergelijkt met andere producten best veel functionaliteit en imho het meest compleet voor 0€.alliance_0 schreef: ↑14 jun 2017 08:28Voorheen kon je de Elemnt ook automatisch synchroniseren met Garmin Connect, echter Garmin zag de kwaliteiten van de producten van Wahoo en heeft toen de toestemming voor toegang tot Connect ingetrokken.
Kijk eens naar "StravistiX for Strava".csteenbe schreef: ↑14 jun 2017 08:43Is ansich natuurlijk wel logisch, GC is voor niks en herbergt als je het goed vergelijkt met andere producten best veel functionaliteit en imho het meest compleet voor 0€.alliance_0 schreef: ↑14 jun 2017 08:28Voorheen kon je de Elemnt ook automatisch synchroniseren met Garmin Connect, echter Garmin zag de kwaliteiten van de producten van Wahoo en heeft toen de toestemming voor toegang tot Connect ingetrokken.
Ben aan het zoeken naar een alternatief, voor niks zal het niet gaan. Strava moet je premium nemen, Trainingspeak geeft wel wat meer info maar biedt geen compleet aanbod zoals GC en Strava en daarbij best duur.
Je kan de fit.bestanden van de Wahoo wel gewoon inlezen in Garmin Connect. Je kan de fit.bestanden automatisch laten wegschrijven naar je Dropbox door deze app te koppelen aan de Elemnt en daarna gewoon inlezen in GC. Je moet dan wel even achter de computer gaan zitten via de GC app gaat het niet wel via de website.Kiekeboe schreef: ↑14 jun 2017 09:25Kijk eens naar "StravistiX for Strava".csteenbe schreef: ↑14 jun 2017 08:43Is ansich natuurlijk wel logisch, GC is voor niks en herbergt als je het goed vergelijkt met andere producten best veel functionaliteit en imho het meest compleet voor 0€.alliance_0 schreef: ↑14 jun 2017 08:28
Voorheen kon je de Elemnt ook automatisch synchroniseren met Garmin Connect, echter Garmin zag de kwaliteiten van de producten van Wahoo en heeft toen de toestemming voor toegang tot Connect ingetrokken.
Ben aan het zoeken naar een alternatief, voor niks zal het niet gaan. Strava moet je premium nemen, Trainingspeak geeft wel wat meer info maar biedt geen compleet aanbod zoals GC en Strava en daarbij best duur.
Ik gebruik deze extensie voor Strava i.c.m. Chrome-browser.
Maar dat wil ik juist allemaal niet! Wel bedankt voor de tipdbo schreef: ↑14 jun 2017 12:25Je kan de fit.bestanden van de Wahoo wel gewoon inlezen in Garmin Connect. Je kan de fit.bestanden automatisch laten wegschrijven naar je Dropbox door deze app te koppelen aan de Elemnt en daarna gewoon inlezen in GC. Je moet dan wel even achter de computer gaan zitten via de GC app gaat het niet wel via de website.Kiekeboe schreef: ↑14 jun 2017 09:25Kijk eens naar "StravistiX for Strava".csteenbe schreef: ↑14 jun 2017 08:43
Is ansich natuurlijk wel logisch, GC is voor niks en herbergt als je het goed vergelijkt met andere producten best veel functionaliteit en imho het meest compleet voor 0€.
Ik gebruik deze extensie voor Strava i.c.m. Chrome-browser.