Nieuwe look forum
- Sweety2008
- Forum-lid
Heb er sinds een paar dagen ook last van dacht dat het aan mijn oude smartphone lag.
Ghost Nivolet 6LC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik liep gister zachtjes fluitend door de supermarkt, wat mij al een zeer boze blik van een dame opleverde. En geloof mij; ze had blij moeten zijn als überhaupt iemand had gefloten.
Less is bore
- Sweety2008
- Forum-lid
Wat me ook opvalt is als ik een reactie verstuur duurt dit heel lang voordat ik weer verder kan met dit forum. Was eerst niet. Vind ik raar.
Ghost Nivolet 6LC
Vanmorgen ontdekte ik dat er een "langzame en niet beveiligde tracker" op dit forum actief is?
Vermoedelijk veroorzaakt deze die vertraging bij het laden.
Ik denk dat ie in een van de reclame boodschappen zit verstopt...
Dit is niet iets wat we willen, toch.
Vriendelijk doch dringend verzoek aan de Webmaster hier eens even in te duiken.
...
- Sweety2008
- Forum-lid
Het heeft mij nu 20 minuten gekost om hier überhaupt in te loggen. Zo lang heeft dit nog nooit geduurd. Ik snap er niks meer van.
Ghost Nivolet 6LC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er gaat bij jou iets niet goed; 20min heb ik er nog nooit over gedaan. Alleen laden is af en toe heel traag, vaak tijdelijk.
Less is bore
Ik hoef alleen opnieuw in te loggen als ik van netwerk verander. Op de laptop hoef ik helemaal niet opnieuw in te loggen, op mijn smartphone ook niet als ik op één plek blijf.
Ik vind het laden ook helemaal niet zo lang duren. Ik ben op dit moment in Nederland, in Frankrijk ben ik internet gewend met een snelheid die voor Nederland uit de vorige eeuw komt.
Ik vind het laden ook helemaal niet zo lang duren. Ik ben op dit moment in Nederland, in Frankrijk ben ik internet gewend met een snelheid die voor Nederland uit de vorige eeuw komt.
- Sweety2008
- Forum-lid
Kreeg steeds een nummer te zien 502 of zo en een witte pagina. Vond dit zo raar vanmorgen. Oké heb een oud smartphone maar met andere forums heb ik dit nooit alleen hier. Ben benieuwd als ik de nieuwe smartphone krijg of het dan ook nog zo is.daniel1975 schreef: ↑03 dec 2017 14:11 Er gaat bij jou iets niet goed; 20min heb ik er nog nooit over gedaan. Alleen laden is af en toe heel traag, vaak tijdelijk.
Ghost Nivolet 6LC
Ik merk zelf ook dat eea af en toe heel langzaam reageert. Heb er melding van gemaakt, hoop dat er snel iets aan gedaan wordt.Oppbogga schreef: ↑03 dec 2017 11:05 Vanmorgen ontdekte ik dat er een "langzame en niet beveiligde tracker" op dit forum actief is?