Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Puck Moonen

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 23 jul 2017 13:48

Afbeelding
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 23 jul 2017 13:55

Ja, dat kan gebeuren. Wil je mooi blijven, dan kun je beter niet gaan wielrennen. ;)

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 23 jul 2017 13:59

TumTumTum schreef: 23 jul 2017 10:17

Een meid als Puck Moonen die precies het juiste uiterlijk heeft mee gekregen om een groot deel van de mannen het hoofd op hol te brengen word door heel veel mensen ook onmiddellijk weggezet als iemand die dus haar uiterlijk gebruikt. Als een mooie meid iets bereikt dan komt dat door haar uiterlijk.
ik ben het vaak met je eens TTT, maar hier sla je de plank wel een beetje mis. Puck leeft volledig van haar uiterlijk en gebruikt dat ten volle.
Ze is écht niet op haar fietsprestaties aangenomen bij Lotto, want er zijn zat sterkere dames die niet naar Lotto mogen. Dus ja, in dit geval is het echt het gebruik van haar uiterlijk.
Ik hoop dat ze in de toekomst een goede baan kan vinden met haar grafische talent, want dat heeft ze absoluut.
Less is bore

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 23 jul 2017 14:08

Jaja die arme Puck doet er alles aan om haar vormen te verbergen en wil absoluut geen gebruik maken van haar uiterlijk om "vooruit" te komen in de wereld. Eigenlijk is het een wonder dat ondanks haar pogingen het vrouwenwielrennen goed te doen nog zoveel papa's en opa's in de smiezen hebben dat ze er daarnaast ook best leuk uitziet :mrgreen:
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

AmstelGoldRaas
Forum-lid

Gebruikersavatar AmstelGoldRaas 23 jul 2017 14:11

timo2.0 schreef: 23 jul 2017 14:08 Jaja die arme Puck doet er alles aan om haar vormen te verbergen en wil absoluut geen gebruik maken van haar uiterlijk om "vooruit" te komen in de wereld. Eigenlijk is het een wonder dat ondanks haar pogingen het vrouwenwielrennen goed te doen nog zoveel papa's en opa's in de smiezen hebben dat ze er daarnaast ook best leuk uitziet :mrgreen:
Zo zielig dit, ongelooflijk.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 23 jul 2017 14:12

:winkthumb: Hoe oud ben jij eigenlijk, "AmstelgoldRaas"?

Fietsen?altijd
Forum-lid

Fietsen?altijd 23 jul 2017 14:22

Ze is bij de jongeren ook heel populair hoor.
Maak joe woar

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 23 jul 2017 14:28

Fietsen?altijd schreef: 23 jul 2017 14:22 Ze is bij de jongeren ook heel populair hoor.
Dat lijkt mij niet meer dan logisch, die waarderen het enorm dat ze zo goed bezig is voor het vrouwenwielrennen :winkthumb:

dario
Forum-lid

dario 23 jul 2017 14:36

timo2.0 schreef: 23 jul 2017 13:09 Het blijft bijzonder dat mensen die kritiek hebben op een meid die tits & ass verkoopt en de mannen die daarop geilen - die, zoals gezegd, in veel gevallen oud genoeg zijn om haar vader of opa te zijn - worden weggezet als "moraalridders".
Net zoals het bijzonder blijft dat al wie het prettig vindt om een mooie meid te zien meteen wordt weggezet als een zieligaard die maar wat voor zich uit zit te geilen. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken (en daar zou jij je misschien beter ook wat vaker toe beperken), maar ik kan heus wel genieten van de aanblik van een mooi meiske dat in mijn gezichtsveld passeert zònder daar spontaan (ook niet stiekem) bij te denken dat 'ik haar wel zou neuken'.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

alien
Forum-lid

alien 23 jul 2017 14:44

Je kijkt maar een eind weg, interesseert me geen barst. Maar dat sommigen het nodig hebben om hun gluurderij en bijbehorende dubbelzinnige opmerkingen goed te praten met doorzichtige smoesjes over hoe een geweldige sprong voorwaarts het voor de vrouwenwielrennerij als sport is dat Puckie met enige regelmaat d'r tieten op Instagram post, dát vind ik dan weer sneu. Dat is mijn mening, en die ga ik niet voor me houden omdat sommigen liever plaatjes kijken dan nadenken over hun eigen gedrag.
Vorsprung durch Pedantik

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 23 jul 2017 15:11

Dat dus. Er is al een topic waar leden hun fietsgerelateerde mooie meiden kunnen posten en bewonderen en daar is Puck Moonen prima op haar plek. Wat mij steekt is dat volwassen kerels zich in allerlei bochten wringen om een apart topic over haar t rechtvaardigen onder hem mom van dat ze zo'n aanwinst is voor de wielersport die ze eigenhandig door de aandacht die ze genereert naar een hoger plan zou tillen. Laat me niet lachen.

EmPeHa
Forum-lid

Gebruikersavatar EmPeHa 23 jul 2017 17:07

dario schreef: 23 jul 2017 14:36
timo2.0 schreef: 23 jul 2017 13:09 Het blijft bijzonder dat mensen die kritiek hebben op een meid die tits & ass verkoopt en de mannen die daarop geilen - die, zoals gezegd, in veel gevallen oud genoeg zijn om haar vader of opa te zijn - worden weggezet als "moraalridders".
Net zoals het bijzonder blijft dat al wie het prettig vindt om een mooie meid te zien meteen wordt weggezet als een zieligaard die maar wat voor zich uit zit te geilen. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken (en daar zou jij je misschien beter ook wat vaker toe beperken), maar ik kan heus wel genieten van de aanblik van een mooi meiske dat in mijn gezichtsveld passeert zònder daar spontaan (ook niet stiekem) bij te denken dat 'ik haar wel zou neuken'.
Eens met Dario. Dat argument van goed voor het vrouwen wielrennen is maar door een of twee personen aangevoerd en natuurlijk onzin. De prestaties van Annemiek van Vleuten zijn daar veel beter voor. Echter om iedereen die de foto's van Puck wel kunnen waarderen weg te zetten als viespeuken en mogelijke aanranders en verkrachters slaat nergens op. Als je aan je gerief wilt komen via internet zijn er genoeg andere sites. Volgens Puck worden de foto's met fiets het meest gewaardeerd. Lijkt mij vrij braaf allemaal.

Gesloten