Vandaag gefietst in 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Wow! Die moeten in een lijstje en dan naast elkaar opgehangen of neergezet worden. Prachtige moment opnames. En exact dezelfde plek en houding.
Geweldig!!
Geweldig!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Slim dat je eerste die lelijke paal op de achtergrond hebt omgezaagd
Mooie fotos met waarde!!
Mooie fotos met waarde!!
Less is bore
Gaaf gedaan.
Fietsen, Dolomieten, fotos, tijdstempels..........beter gaat het leven toch niet worden?
Fietsen, Dolomieten, fotos, tijdstempels..........beter gaat het leven toch niet worden?
Dank! En het waren twee fantastische dagen. We hebben genoten (en afgezien). Beter gaat het bijna niet worden nee. Alhoewel, ik heb de Monte Zoncolan al bij hem in de week gelegd. Volgend jaar misschien wel. Al zal hij de dienstplicht moeten vervullen van maart tot en met september. Dus geen idee of hij qua training dan genoeg meters kan maken. De Monte Zoncolan is nog even andere koek dan de Tre Cime.
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid
Mooi dat jullie eenzelfde hobby delen!leon1 schreef: ↑01 okt 2023 23:38 Dank! En het waren twee fantastische dagen. We hebben genoten (en afgezien). Beter gaat het bijna niet worden nee. Alhoewel, ik heb de Monte Zoncolan al bij hem in de week gelegd. Volgend jaar misschien wel. Al zal hij de dienstplicht moeten vervullen van maart tot en met september. Dus geen idee of hij qua training dan genoeg meters kan maken. De Monte Zoncolan is nog even andere koek dan de Tre Cime.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ah, en oostenrijk heeft nog wel dienstplicht.
Soms denk ik wel eens dat het in NL ook een goed idee zou zijn om het weer te verplichten, maar we hebben er totaal de infrastructuur niet meer voor om dit ZINVOL te doen. Zou voor velen wel een aardige reality check zijn
Soms denk ik wel eens dat het in NL ook een goed idee zou zijn om het weer te verplichten, maar we hebben er totaal de infrastructuur niet meer voor om dit ZINVOL te doen. Zou voor velen wel een aardige reality check zijn
Less is bore
Toendertijd was het ook niet helemaal koek en ei.daniel1975 schreef: ↑02 okt 2023 11:16 Soms denk ik wel eens dat het in NL ook een goed idee zou zijn om het weer te verplichten, maar we hebben er totaal de infrastructuur niet meer voor om dit ZINVOL te doen.
Veel verveling, vooral bij de landmacht.
Bij ons bij de marine werden ze nog op nuttige plekken gezet maar hoe hou je een infanterist 18 maanden bezig?
O ja? 6 weken (3x een oefening) Duitsland, 2 weken commando's, 1 week wachtdarp, bijna om de week op de hei, trainen halve marathon (die ik binnen de 1:30 liep), schieten (als plv GPC mocht ik met alles schieten) harskamp iedere maand 2-3 dagen, iedere dag op de kazerne (waar we niet veel waren) 2 uur sport, erewacht (met alle voorbereidingen) voor koninginnendag en bezoek president suriname................
Voordeel dat we veel buiten waren: knap veel toeslagen
Nederland kent nog steeds de dienstplicht. De opkomstplicht is op pauze gezet: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... enstplichtdaniel1975 schreef: ↑02 okt 2023 10:59Welke nationaliteit heeft hij dan? In NL en BE kennen we toch geen dienstplicht meer?