Heerlijke aanblik! Daar mag pagina 27 best mee beginnen.
Het grote auto-topic
- thestudent
- Forum-lid HC
Is een renault 4cv volgens mij.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
ja inderdaad 4cv maar ik twijfelde of t n Gordini uitvoering is/was
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grappige is dat al die knopjes 10x meer ergonomisch is dan 9 vd 10 touchscreens tegenwoordig.
Als ik wist dat ze heel zouden blijven (doen ze niet......) zou ik er best eentje willen hebben.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Bij een vriend van mij hadden ze vroeger ook een R25 v6, met zo'n damesstem erin die je van allerlei informatie voorzag. Dat was echt space age destijds, ondanks dat terugpraten zinloos was.
Ik ben min of meer opgegroeid met de de R5 Alpine turbo van opa. Daarna veel Citroën, voornamelijk BX'en maar ook een Visa GT (met hetzelfde 1.3 blokje met dubbele webers al de AX GT en de 205 Rallye) en zelfs een SM.
Bij het andere gezin de Impala en later de 520i
Zelf heb ik wat VAG spul gehad. De Seat Toledo 2.0 Magnus Luxe was de beste, zeeën van ruimte, de soepelste 2.0 ooit en met een beetje fantasie de looks van een Alfa 155. Het enige nadeel was de de wegligging van een basis Golf 2.
Daarna kwam een Twingo. Daarmee was ik meteen genezen van Franse auto's. Vanaf toen heb ik alleen nog maar Japans gekocht.
Maar mijn auto's waren altijd maar voor erbij. Mijn vrouw maakte altijd de echte kilometers.
Ik ben min of meer opgegroeid met de de R5 Alpine turbo van opa. Daarna veel Citroën, voornamelijk BX'en maar ook een Visa GT (met hetzelfde 1.3 blokje met dubbele webers al de AX GT en de 205 Rallye) en zelfs een SM.
Bij het andere gezin de Impala en later de 520i
Zelf heb ik wat VAG spul gehad. De Seat Toledo 2.0 Magnus Luxe was de beste, zeeën van ruimte, de soepelste 2.0 ooit en met een beetje fantasie de looks van een Alfa 155. Het enige nadeel was de de wegligging van een basis Golf 2.
Daarna kwam een Twingo. Daarmee was ik meteen genezen van Franse auto's. Vanaf toen heb ik alleen nog maar Japans gekocht.
Maar mijn auto's waren altijd maar voor erbij. Mijn vrouw maakte altijd de echte kilometers.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Knopje nu. een paar kunnen maar voor elke optie een knopje worden vier toetsen borden naast elkaar. Dat kan gewoon niet meer.
Wegligging heeft nu ook veel met emissie te maken. Alle audi's tot de A6 worden standaard op conti,s geleverd en begrensd op 210.
Als je nog meer onderstuur wilt monteer dan conti met een standaard vag onderstel.
Ook de EV,s hebben vaak lage rolweerstandbanden en behalve bij michelin betekend dat vaak geen grip, onderstuur en gewoon een hele slechte rijbeleving.
Wegligging heeft nu ook veel met emissie te maken. Alle audi's tot de A6 worden standaard op conti,s geleverd en begrensd op 210.
Als je nog meer onderstuur wilt monteer dan conti met een standaard vag onderstel.
Ook de EV,s hebben vaak lage rolweerstandbanden en behalve bij michelin betekend dat vaak geen grip, onderstuur en gewoon een hele slechte rijbeleving.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Wat dat betreft is er weinig veranderd toch?… met zo'n damesstem erin die je van allerlei informatie voorzag. Dat was echt space age destijds, ondanks dat terugpraten zinloos was.

Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Mijn vader heeft er ook zo eentje gehad. Die stem die bepaalde mededelingen kon doen - we vonden het een beetje KITT van Knight Rider indertijd.