Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Bij Tesla Sports (Luxemburgse webshop) zie ik een Garmin Edge 1000 bundle performance voor € 419,00 (geen verzendkosten). Ik heb bij deze shop nog niets gekocht, want ik 'ontdekte' hem pas een dag of wat geleden (maar heb er wel een account). Maar je kunt met PayPal of Visa afrekenen en beide instellingen bieden verkopersbescherming. Klein 'nadeel' is dat de website in 't Frans is, wat voor sommigen misschien een te hoge drempel zou kunnen zijn .
60 x Ventoux
Google Chrome en translate helptLe Grimpeur schreef:Bij Tesla Sports (Luxemburgse webshop) zie ik een Garmin Edge 1000 bundle performance voor € 419,00 (geen verzendkosten). Ik heb bij deze shop nog niets gekocht, want ik 'ontdekte' hem pas een dag of wat geleden (maar heb er wel een account). Maar je kunt met PayPal of Visa afrekenen en beide instellingen bieden verkopersbescherming. Klein 'nadeel' is dat de website in 't Frans is, wat voor sommigen misschien een te hoge drempel zou kunnen zijn .
Scherpe prijzen op deze site zeg.Le Grimpeur schreef:Bij Tesla Sports (Luxemburgse webshop) zie ik een Garmin Edge 1000 bundle performance voor € 419,00 (geen verzendkosten). Ik heb bij deze shop nog niets gekocht, want ik 'ontdekte' hem pas een dag of wat geleden (maar heb er wel een account). Maar je kunt met PayPal of Visa afrekenen en beide instellingen bieden verkopersbescherming. Klein 'nadeel' is dat de website in 't Frans is, wat voor sommigen misschien een te hoge drempel zou kunnen zijn .
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Alhoewel ik met het Frans redelijk overweg kan, heb ik (uit nieuwsgierigheid) even de proef op de som genomen . Je krijgt inderdaad een heel goed bruikbare 'Nederlandstalige' website .Soap schreef:Google Chrome en translate helptLe Grimpeur schreef:...Klein 'nadeel' is dat de website in 't Frans is, wat voor sommigen misschien een te hoge drempel zou kunnen zijn .
60 x Ventoux
Heb je al eens bij Zeeman gekeken?RuudjeV schreef:Ik ben op zoek naar strak zittende wollen ondershirts. Lange mouw en kort mouw, voor onder fietskleding en normale kleding. (fiets elke dag naar werk toe en wol Is dan lekker).
Zoiets als Icebreaker.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bij Dixons - Salem/v schreef:Ik sta op het punt om een Garmin Edge 1000 (bundel) aan te kopen.
Beste aanbieding die ik tot hiertoe heb gezien is 441 euro bij Rose.nl. Iemand recent een betere prijs opgemerkt?
Heeft er iemand ervaring met deze shop?
Edit 09/02/2015: mijn url blijkt een fake firma te zijn
Antwoord van Dixons.nl
Beste Lc,
Onderstaand website is niet van ons. Ik adviseer u om geen aankopen te doen via onderstaand weblink. Dit is van een fraudeur.
Met vriendelijke groet,
Savas
Dixons Nederland B.V.
Postbus 1484, 1300 BL Almere
T: 036-5302529 | W: www.dixons.nl<https://amsprd0711.outlook.com/owa/redir.aspx?C=ueNAmQ4yv0e0JSqxYl_--5-WmShb188IHRB4RRRLIm9qdtReIlLFG5ev5b5an8pgTyLyqHbv1YI.&URL=http%3a%2f%2fwww.dixons.nl> | E: info@dixons.nl<mailto:info@dixons.nl>
[cid:6003F3DC78D592341B371FDE1F49D5F6DA1A2325@E8CA35DB]
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 09 feb 2015 15:59, 2 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
NO WAY!
Al mijn alarmbellen gaan af. Goede kopie, zelfs het adres klopt bij de URL-registratie.. Maar geen contact mogelijk. Inloggen met een dixons-account is niet mogelijk (aangemaakt ter test).
Je mag m kopen maar je bent je geld kwijt denk ik zo
Al mijn alarmbellen gaan af. Goede kopie, zelfs het adres klopt bij de URL-registratie.. Maar geen contact mogelijk. Inloggen met een dixons-account is niet mogelijk (aangemaakt ter test).
Je mag m kopen maar je bent je geld kwijt denk ik zo