Specialized
Ook bij Specialized? Want die zijn nogal strikt m.b.t. prijspolitiek.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Spijt mij zeer, maar vind dit echt afschuwelijk. Zit geen kraak of smaak aan als je het mij vraagt.
Less is bore
Onnodige reactie.daniel1975 schreef:Spijt mij zeer, maar vind dit echt afschuwelijk. Zit geen kraak of smaak aan als je het mij vraagt.
Mooi om te zien dat na Cannnondale ook Specialized weer een alumium topframe maakt. Gefeliciteerd met je fiets.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Moeten we dan alleen posten als iets mooi is? Smaken verschillen.....
Less is bore
Nee, ik wil ook geen discussie beginnen maar het is mij iets te gretig en ongepast naar de trotse bezitter die hier zijn allereerste post plaatst.daniel1975 schreef:Moeten we dan alleen posten als iets mooi is? Smaken verschillen.....
-
- Forum-lid
Super mooie bak. Ben ook niet zo van de kleurtjes.
Michiel
- daniel1975
- Forum-lid HC
@ld001: je hebt gelijk, timing was niet echt perfect...
Less is bore
Iedereen heeft recht op zijn mening kan begrijpen dat het je het niet mooi vind en denk dat zwart met dit frame een beetje de optie is waar je altijd weer op terugkomt.
Ik zit al wat langer op forums alleen na de overgang van het Fiets Forum naar de nieuwe versie geen zin gehad om me account opnieuw te activeren.
Weightweenies is toch leuker vind ik.
@Kaj ja ik weet het hij is ook nog niet klaar wacht nog op 2 onderdeeltjes en dan ga ik em afwerken. Fijne vakantie.
Ik zit al wat langer op forums alleen na de overgang van het Fiets Forum naar de nieuwe versie geen zin gehad om me account opnieuw te activeren.
Weightweenies is toch leuker vind ik.
@Kaj ja ik weet het hij is ook nog niet klaar wacht nog op 2 onderdeeltjes en dan ga ik em afwerken. Fijne vakantie.