Titanium fietsen
Heb gisteren mijn Gazelle V8 frame behandeld met scotch brite. Ik was toch niet echt voorbereid op het verbluffende resultaat. Wat een fantastisch materiaal is dat titanium toch. Heb bijna alle onderdelen voor de opbouw binnen. Als het moment daar is, zal ik wel een fotootje posten.
Voor nu: dank aan iedereen die me van tips heeft voorzien voor het polijsten van het frame!
Voor nu: dank aan iedereen die me van tips heeft voorzien voor het polijsten van het frame!
Hoe houden de gelaserde logo's het ? Moet je daar extra voorzichtig opschuren ?adufresne schreef:Heb gisteren mijn Gazelle V8 frame behandeld met scotch brite. Ik was toch niet echt voorbereid op het verbluffende resultaat.
Ik heb wel wat voorzichtiger gedaan, maar je schuurt ze er echt niet zo maar af. Ik probeer ze wel zoveel mogelijk te ontzien, maar er zaten wat plekjes die ik wel moest doen. En zijn die logo's niet gestraald in plaats van gelaserd?
Zou ook kunnen, ik heb geen idee welke techniek op de V8 gebruikt is. Iemand ?adufresne schreef: En zijn die logo's niet gestraald in plaats van gelaserd?
crosspost uit het V8 topic:
vincenth schreef:Hier de folders van de V8 van 2007 en 2008:
http://www.scribd.com/doc/133441096/Gaz ... older-2007" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.scribd.com/doc/133436634/Gaz ... anium-2008" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt - ik had die post nog niet gezien. Ik kan helaas niet uit de folder herleiden wat voor een type BB het frame heeft. Is wel handig om te weten, aangezien ik deze week de nieuwe groep wil bestellen. Ik vermoed dat het BSA is, kan iemand dit bevestigen?
Dat kon ook niet, want ik had die post gisteravond pas geplaatst n.a.v. je vraag. Maar qua vindbaarheid leek het mij handig om hem centraal in het V8 topic te zetten en van hieruit te verwijzen.adufresne schreef:Bedankt - ik had die post nog niet gezien.
Nee sorry, zou het niet weten.Ik kan helaas niet uit de folder herleiden wat voor een type BB het frame heeft. Is wel handig om te weten, aangezien ik deze week de nieuwe groep wil bestellen. Ik vermoed dat het BSA is, kan iemand dit bevestigen?
Ben daar toevallig een tijd terug ook tijden naar op zoek geweest.
Ze zijn eigenlijk niet te vinden. Ik kwam steeds maar weer bij klemmen met een titanium boutje uit.
Uiteindelijk met Omni-racer carbon gegaan, slecht 5 gram en minder dan 25€ incl verzending, van ebay.
Ze zijn eigenlijk niet te vinden. Ik kwam steeds maar weer bij klemmen met een titanium boutje uit.
Uiteindelijk met Omni-racer carbon gegaan, slecht 5 gram en minder dan 25€ incl verzending, van ebay.