Cervélo
Ik zou voor de VumaQuad gaan.... lagere Q-factor en mooier imo.
Clavicula heeft wel heel erg die puur technische Duitse 'Leichtbau' uitstraling (zoals de Spin van M@ve zeg maar), de Vuma oogt iets 'gladder' en sneller en past beter bij het frame vind ik.
(en de dollar staat lekker laag, dus waarom niet?)
Clavicula heeft wel heel erg die puur technische Duitse 'Leichtbau' uitstraling (zoals de Spin van M@ve zeg maar), de Vuma oogt iets 'gladder' en sneller en past beter bij het frame vind ik.
(en de dollar staat lekker laag, dus waarom niet?)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Hele mooie fiets. Ik kijk al uit naar mijn SLC-SL
Ik kan me volledig vinden in Scepticus' opmerkingen. De witte Nokons had ik dus ook achterwege gelaten, en ook geopteerd voor een ander crankstel (bij mij: Zipp VumaQuad) en ook de afwerking met gouden boutjes en ketting had niet gemoeten... Teveel "bling bling" op een fiets die dat niet nodig heeft om klasse uit te strale imho.
Blijft uiteraard een beauty !
Ik kan me volledig vinden in Scepticus' opmerkingen. De witte Nokons had ik dus ook achterwege gelaten, en ook geopteerd voor een ander crankstel (bij mij: Zipp VumaQuad) en ook de afwerking met gouden boutjes en ketting had niet gemoeten... Teveel "bling bling" op een fiets die dat niet nodig heeft om klasse uit te strale imho.
Blijft uiteraard een beauty !
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Scepticus schreef:Crankstel en witte Nokons zijn niet mijn smaak, verder absolute droomfiets!
Dat nieuwe Schmolke stuur is mooi!
een erg gave fiets zoals ik al gemeld had, wat betreft het stuur, volgens mij is dit juist de 'oude' vorm.. de nieuwe vorm heeft een backsweep en dat heeft deze niet. het Zipp crankstel is inderdaad super zou het graag op m'n colnago plaatsen. wat betreft die lage dollar, dat is inderdaad zo, maar de douane en invoerkosten zijn volgens mij zo dat je weinig profijt meer hebt maar dat kan ik ms hebben.
Hé, dat is mijn uitspraak
Je hebt inderdaad gelijk, maar er zijn natuurlijk wel meer mogelijkheden om iets uit Amerika hier te krijgen. Bijvoorbeeld laten bezorgen op een Amerikaans adres (een hotel werkt ook goed) en mee laten nemen door iemand. Trouwens, sommige dingen zijn nu zo goedkoop geworden dat het zelfs mét inklaringskosten de moeite loont.
Persoonlijk goede ervaringen mee.
Prachtfiets trouwens!
Je hebt inderdaad gelijk, maar er zijn natuurlijk wel meer mogelijkheden om iets uit Amerika hier te krijgen. Bijvoorbeeld laten bezorgen op een Amerikaans adres (een hotel werkt ook goed) en mee laten nemen door iemand. Trouwens, sommige dingen zijn nu zo goedkoop geworden dat het zelfs mét inklaringskosten de moeite loont.
Persoonlijk goede ervaringen mee.
Prachtfiets trouwens!
dat werkt inderdaad goed, helaas heb ik geen vaste kennissen in amerika, (mocht je evt. iets kunnen betekenen dan sta ik open voor een PM). maar dit is geheel off topic.. Roger een superfiets en ik zie die clavicula of VuaQuad graag gemonteerd
C a s r a n schreef:Hele mooie fiets. Ik kijk al uit naar mijn SLC-SL
de afwerking met gouden boutjes en ketting had niet gemoeten... Teveel "bling bling"
Blijft uiteraard een beauty !
Das nou precies wat mijn vrouwtje ook al zei toen zij het fietsje zag.
En die heeft geen verstand van fietsen dat geef toch reden om snel een ander crank te steken.
Bedankt voor jullie complimenten
I live to ride,I ride Passoni
roger
you have a dreambike!!! Ik zelf zou er maar amper mee durven rijden nee hoor , maar wat andere zeggen over die witte nokons , ik vind ze echt mooi dus laat ze maar steken. Verder zou ik gewoon het zipp vuma quad monteren past beter bij dit frame, maar persoonlijk vind ik de clavicula dan weer beter passen bij de LW mss nog wat "sparen" voor de zipp zedtech wielen die zijn ook uber
je hebt nog genoeg mogenlijkheden.
ik zou zeggen rijden maar
ff oftopic is het vuma quad crank nu lichter als clavicula ? zal eens ff googlen
you have a dreambike!!! Ik zelf zou er maar amper mee durven rijden nee hoor , maar wat andere zeggen over die witte nokons , ik vind ze echt mooi dus laat ze maar steken. Verder zou ik gewoon het zipp vuma quad monteren past beter bij dit frame, maar persoonlijk vind ik de clavicula dan weer beter passen bij de LW mss nog wat "sparen" voor de zipp zedtech wielen die zijn ook uber
je hebt nog genoeg mogenlijkheden.
ik zou zeggen rijden maar
ff oftopic is het vuma quad crank nu lichter als clavicula ? zal eens ff googlen
Euh...hoe bedoel je dat? Het zadel kan nog een cm naar achteren omdat de rails nog een cm vlak is naar voren toe? Maar IMO, niemand haakt er op in dus ik ben waarschijnlijk de enige, zit het zadel nu al onverantwoord ver naar achteren op de zadelpen. De rails gaat enorm belast worden op deze wijze. En dan zou het zadel nog een cm verder naar achteren kunnen?! Ik niet begrijp...roger schreef:@litespeed zadel zou nog 1cm verder naar achter kunnen.
Nee er is een verdikking voor de bevestiging op de zadelbrug hier kan je hem zonder risico bevestigen zonder dat hij het begeeft daar heb ik nog 1cm over,zadel is overigens geschikt voor 85kg zelf ben ik er 74 moet geen probleem zijn denk ik.
I live to ride,I ride Passoni